פורסמו הנבחרות לאולסטאר: לברון עם דוראנט ואירווינג

אול סטאר
אול סטאר | אתר רשמי

הקפטנים בחרו את קבוצותיהם, וכוכב קליבלנד הקיף את עצמו בכוכבים יריבים כגון כוכב גולדן סטייט והאקס. ראסל ווסטברוק יחבור ל-KD, סטף קרי עם יאניס אנטטקומפו, קליי תומפסון, דריימונד גרין וג'יימס הארדן

(גודל טקסט)
השינוי החגיגי של ה-NBA בפורמט האול-סטאר התקדם הלילה (בין חמישי לשישי) עוד צעד, עם פרסום הנבחרות שבחרו הקפטנים – לברון ג'יימס וסטפן קרי. כזכור במקום מזרח נגד מערב, הוחלט השנה כי שני קפטנים "יעשו כוחות", וכך יבנו את הנבחרות שתופענה בלוס אנג'לס ב-18 בפברואר.


רבים בעולם הכדורסל מחו על כך שהבחירות לא שודרו בשידור ישיר, ולברון, שבחר ראשון, סירב למסור פרטים על סדר הבחירות. בכל זאת קיבלנו כמה ציוותים מרתקים כמו לברון וקווין דוראנט באותה קבוצה, כמו גם איחוד בין קינג ג'יימס לקיירי אירווינג, שעזב הקיץ בטרייד לבוסטון.



קרי צירף אליו את חבריו לקבוצה, דריימונד גרין וקליי תומפסון, אליהם יחברו גם יאניס אנטטקומפו, ג'יימס הארדן וג'ואל אמביד. על פניו הנבחרת של ג'יימס נראית מפחידה בהרבה, ואת הסגל מעטרים גם חברו של לברון לקאבס, קווין לאב, בנוסף לראסל ווסטברוק, אנתוני דייויס, דמרקוס קאזינס ולמרקוס אולדרידג'.


As drafted by #NBAAllStar team captains #LeBronJames and #StephenCurry….

The 2018 @NBAAllStar Rosters! pic.twitter.com/TbZtvitP4f

— NBA (@NBA) January 26, 2018


ג'יימס
אמר אחרי פרסום הנבחרות: "אני חושב שזה היה צריך להיות מועבר בשידור חי, לקהל מגיע להיות חלק מזה. בכל מקרה, כולנו ממש מחכים לסוף השבוע הזה". קרי אמר מנגד: "היה מגניב לעשות את הבחירות ככה מאחורי דלתות סגורות, רק אני ולברון היינו שם והרצנו שמות, זה היה מטורף".


הסגלים המלאים
קבוצת לברון: לברון ג'יימס (יפתח בחמישיה), למרקוס אולדרידג', ברדלי ביל, דמרקוס קאזינס (יפתח בחמישיה), אנתוני דייויס (יפתח בחמישיה), קווין דוראנט (יפתח בחמישיה), קיירי אירווינג (יפתח בחמישיה), קווין לאב, ויקטור אולדיפו, קריסטפס פורזינגיס, ג'ון וול, ראסל ווסטברוק.


קבוצת סטף: סטפן קרי (יפתח בחמישיה), יאניס אנטטקומפו (יפתח בחמישיה), ג'ימי באטלר, דמאר דרוזן (יפתח בחמישיה), ג'ואל אמביד (יפתח בחמישיה), דריימונד גרין, ג'יימס הארדן (יפתח בחמישיה), אל הורפורד, דמיאן לילארד, קייל לאורי, קליי תומפסון, קרל אנתוני טאונס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי