"פתאום הם התחילו לקלוע מכל מקום, לא הבנו מה קרה"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

שחקני מכבי תל אביב היו המומים לאחר ה-99:84 לז'לגיריס, ספאחיה: "אנחנו צריכים לשנות משהו בהגנה". שאראס עקץ את היכולת ההגנתית של האקסית: "ידענו שיהיו לנו זריקות פנויות, טוב שקלענו אותם"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הובסה אמש (חמישי) בליטא על ידי ז'לגיריס קובנה – 99:84. ההגנה של הצהובים שוב ספגה קרוב ל-100 נקודות ואפשרה לקבוצתו של שאראס לקבוע שיא שלשות – 14. מכבי תל אביב אגב, הסתפקה בחמש שלשות בלבד שנקלעו כולן במחצית השנייה.


המאמן נבן ספאחיה סיכם: "אם קבוצה אחת קולעת כל כך הרבה שלשות באחוזים כאלה, אז אני חושב שעלינו לשנות משהו בהגנה ולחזור הביתה ולהתכונן למשחק הבא כי אנחנו נלחמים על הפלייאוף".



מייקל רול, הקלע הבולט של מכבי תל אביב בליטא עם 17 נקודות אמר: "נתנו להם לקלוע יותר מדי. הם לקחו זריקות והכתיבו את הקצב, מה שהעלה להם את הביטחון. הם שיחקו מעולה, הם קבוצה טובה מאוד במיוחד בבית והגיע להם לנצח. הלוואי שידעתי למה איבדנו את המשחק אחרי שצימקנו לנקודה".



הצהובים מאוכזבים אחרי התבוסה בליטא (אודי ציטיאט)


ג'ון דיברתולומיאו שקלע רק שתי נקודות, הוסיף בקצרה: "פשוט לא שיחקנו טוב ולא עשינו את הדברים שרצינו להתמקד בהם".


12 נקודות של דשון תומאס, לא סייעו לצהובים. השחקן סיכם: "זה היה משחק קשה ולא שיחקנו כל כך טוב במגרש חוץ קשה. הם שיחקו טוב בסך הכל וכבר הצלחנו להוריד את הפער לנקודה, אבל אני לא יודע מה קרה והם התחילו לזרוק ולקלוע כדי לברוח. עלינו להשתפר במצבים הגנתיים ולעשות התאמות". 


שאראס. מרוצה (אודי ציטיאט)
שאראס. מרוצה (אודי ציטיאט)


מהעבר השני אמר שאראס המרוצה: "קלענו את הזריקות שהיו לנו. ידענו שיהיו לנו מבטים פנויים, וזה היה חשוב לקלוע את הזריקות. גם ההגנה הייתה הרבה יותר טובה במחצית השנייה. מכבי קבוצה התקפית מעולה ולא נתנו להם להגיע ל-40 נקודות. המחצית הראשונה הייתה קשה לי בתור מאמן כי כל מה שהכנו לא עבד. לא עשינו שינוי משמעותי בהפסקה, אלא השחקנים התעשתו ומצאו יותר אנרגיה. פברואר זה חודש של גמר עבורנו, וננסה בשבוע הבא לנצח את חימקי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי