גיא הראל: נכון לעכשיו, יהיה תלוש לדבר על אליפות

האוול, אוחיון
האוול, אוחיון | דני מרון

מנכ"ל הפועל ירושלים דיבר אחרי ההדחה מהגביע: "לא הגענו מוכנים ולא נתנו את ה-A גיים שלנו". על המאמן מאור: "לא היתה טעות להחתים אותו". על טימור: "סוחב פציעה". על בניית הסגל: "באוגוסט הכל נראה ורוד"

(גודל טקסט)

"כמו שאנחנו נראים כרגע זה נראה תלוש לדבר על אליפות", כך הודה גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים בראיון לתכנית הספורט ב-103FM אחרי שקבוצתו הודחה 76:67 בחצי גמר הגביע וראתה את הפועל חולון עולה על חשבונה לגמר מול מכבי תל אביב.

הראל נשאל לדעתו על כך ששתי הקבוצות האלה עשויות גם להיפגש בגמר הפיינל-פור ולדחוק את קבוצתו שזכתה פעמיים באליפות בשלוש העונות האחרונות. "לא במקרה לא עלינו בגמר. אנחנו לא בתקופה טובה", ענה הראל, "אבל גם בעונה שעברה עשו משאל בחודש מארס ואיש לא בחר בנו לזכות באליפות. וזכינו".


על כך שאולי מדובר בחטא יוהרה:
"דווקא התכוננו לזה שמכבי תל אביב התחזקה ותתמודד חזק. עובדה שעם הצגת הסגל שלנו באוגוסט הכל היה נראה ורוד וכולם בירכו אותנו על החתמת אלן אומיץ' ואוסטיין דיי. מה לעשות שהתוצאות נראו אחרת".

האם החתמת מודי מאור היתה טעות: "עשינו הרבה טעויות העונה, ההחתמה של מאור היא לא אחת מהם. גם לא מה שקרה עם קרטיס ג'רלס ופוטיס קציקאריס. גם בראייה לאחור אנחנו לא רואים פה טעות. היינו צריכים לעשות את שני המהלכים".


הראל. "גם בראייה לאחור לא מצטערים על פיטורי קציקאריס"

האם ההתחייבות מראש שמאור יאמן עד תום העונה היתה טעות: אורי אלון תמיד מנחה אותנו לא להתאהב ברעיונות של עצמנו. אם היינו חושבים שמאור לא מתאים, היינו משחררים אותו למרות שהתחייבנו שיישאר.

על העונה הנוכחית: לא נכון לומר ששיחקנו חלש בכל העונה. באירופה לא היינו טובים, אבל היו משחקים בליגה ובגביע שהיינו כן טובים. בעונה שעברה בחודש מארס איש לא בחר אותנו לזכות בגמר.


מאור. "אם היינו חושבים שהוא לא מתאים היינו משחררים, גם אם התחייבנו שיישאר עד תום העונה" (דני מרון)

על ההפסד לחולון בחצי גמר: "לא הגענו למשחק אתמול מוכנים מנטלית ומקצועית. לא נתנו את ה-A שלנו".

על אי שיתופו של יותם הלפרין: "כל מי שהתלבש היה כשיר לשחק והלפרין התלבש".

על יכולתו הלא משכנעת של בר טימור: "מאז רג'ו אמיליה טימור סוחב פציה. הוא הלך לעשות את קמפיין הנבחרת פצוע. ואגב הוא עולה בחמישייה כמעט כל משחק.


הלפרין שלא שיחק: "מבחינתי כל מי שמתלבש כשיר" (דני מרון)

האם הוא פסימי או אופטימי לגבי סיום העונה: "המקום לאופטימיות הוא שיש הבדל בין העונה הזאת לעונות קודמות. בעונות קודמות היו שלושה גג ארבעה ישראלים בכירים, העונה יש לנו חמישה וזה נותן לנו מרווח".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי