מיצ'ל לבש גופיה של קארטר וזכה בתחרות ההטבעות

דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל | AFP

הרוקי של יוטה ג'אז סיפק מחווה יפה לאקס טורונטו וגבר בגמר על לארי נאנס ג'וניור, ששיתף פעולה עם אביו. וגם: דווין בוקר אלוף השלשות עם 28 נקודות בסיבוב המכריע, ספנסר דינווידי אלוף הכישורים

(גודל טקסט)
השיא של שבוע האולסטאר יגיע בעוד קצת פחות מיממה (בין ראשון לשני) כאשר יערך המשחק בין נבחרתו של לברון ג'יימס לזו של סטף קרי, אבל הלילה (בין שבת לראשון) נערכו תחרויות ההטבעות, השלשות והכישורים בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס.


זוכה תחרות ההטבעות היה דונובן מיצ'ל, הרוקי של יוטה ג'אז שכלל לא אמור היה להשתתף בתחרות. מחליפו של ארון גורדון הפצוע לבש חולצה של וינס קארטר משנת 2000 במהלך הסיבוב האחרון, בו הכניע את המצטרף החדש לקליבלנד לארי נאנס ג'וניור – שגם הוא העלה את סף הריגוש באולם עם מחווה לאביו.




מי שסיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון הוא ויקטור אולדיפו שכשל בניסיונו לבצע הטבעה אחורית. לאחר מכן הוא הטביע כשעל פניו מסכה של "הפנתר השחור", מסכה אותה לקח מגיבור הסרט החדש שישב באולם, אולם לא הרשים את השופטים והודח.באותו סיבוב הודח גם דניס סמית' ג'וניור שקיבל 50 נקודות על הטבעתו השנייה, אך 39 בלבד על הראשונה.



מיצ'ל. בין השאר הייתה גם התעופפות מעל שלושה אנשים (AFP)


בעוד נאנס ג'וניור קיבל מסירה מאביו בהטבעה הראשונה ולאחר מכן הקפיץ את הכדור על הלוח, תפס אותו, הקפיץ שוב כשהוא באוויר ומיד הטביע, מיצ'ל הקפיץ לעצמו ותפס את הכדור בגובה רב וניתר ממרחק משמעותי, ולאחר מכן שיחזר את הטבעת ה-360 מעלות של קארטר כשהוא לבוש בגופיה של כוכב טורונטו בתחילת שנות האלפיים. 



לארי נאנס ג'וניור ואביו היו קרובים לניצחון (AFP)


בתחרות השלשות נרשמה גם כן הפתעה, כאשר דווין בוקר הכניע את אלוף השלשות של 2016, כוכב גולדן סטייט קליי תומפסון. שחקנה של פיניקס נעצר על 28 נקודות מתוך 34 אפשריות בסיבוב הגמר, קבע שיא חדש, ולא השאיר סיכוי לתומפסון שהגיע ל-25 נקודות. טוביאס האריס הסתפק ב-17 נקודות. בתחרות הכישורים ניצח ספנסר דינווידי מברוקלין, שניצח את לאורי מרקאנן משיקגו בולס.

@spidadmitchell introduces his new friend! #VerizonDunkpic.twitter.com/TP9N1ImeEk

— NBA (@NBA) February 18, 2018

Devin Booker walks off after posting a historic 2nd round and winning the #JBL3PT Contest! pic.twitter.com/a8SkIC4fw9

— NBA (@NBA) February 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי