גורמים בהפועל ירושלים רוצים את שי האוזמן כמנהל מקצועי

גיא הראל
גיא הראל | אודי ציטיאט

בקבוצה מהבירה הפיקו לקחים מסדרת הכישלונות מאז פתיחת העונה ומחפשים אדם שיהיה אחראי על הצד המקצועי, גם האוהדים דוחפים למינויו של אקס מכבי אשדוד

(גודל טקסט)

בלאגן גדול בהפועל ירושלים לאחר ההפסד המביך אמש (ראשון) 88:79 לעירוני נס ציונה שהגיע שישה ימים לאחר ההדחה בחצי גמר גביע המדינה. מספר אוהדים קיללו את יוגב אוחיון לאחר המשחק ורק בזכות התערבות של מספר שחקנים נמנע עימות פיזי.

במועדון שוקלים ברצינות למנות מנהל מקצועי לקראת העונה הבאה כלקח משורות הכישלונות, ולספורט1 נודע שמספר גורמים מעוניינים לראות את שי האוזמן בתפקיד.

בקבוצה מבינים שהמחדלים העונה – שחרורו של קרטיס ג'רלס בעקבות יחסיו עם המאמן פוטיס קציקאריס ופיטוריו של המאמן היווני זמן קצר לאחר מכן והעובדה שהקבוצה השלימה בשלב מוקדם של העונה את מכסת הזרים שלה וגם נותרה עם מאמן חסר ניסיון – דורשים את מינויו של אדם מנוסה שירכז את כל הצד המקצועי.

גם האוהדים דוחפים למינויו של המנהל המקצועי לשעבר של מכבי אשדוד ומזכירים לטובתו את השחקנים האיכותיים שהביא לישראל, ביניהם ג'וש דאנקן (שיחק לאחר מכן בהפועל ירושלים) ואלכס טיוס (כיום במכבי תל אביב), ואת זה שהיה שותף לעונת השיא של הקבוצה הדרומית שהגיעה לגמר הפיינל פור בעונת 2010/11. כיום עובד האוזמן כפרשן בטלוויזיה.

גיא הראל. יפחית סמכויות לטובת מנהל מקצועי? (אודי ציטיאט)
גיא הראל. יפחית סמכויות לטובת מנהל מקצועי? (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי