ספאחיה: מגוחך מה שקורה השנה עם משחקי הנבחרות

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב התייחס לפני ההמראה למשחק היורוליג במלאגה לעובדה שג'ייק כהן ינדוד בין מסגרות: "מקווה שזה לא יחזור על עצמו, זה לו"ז משוגע". דיווח: לנגפורד קרוב לסיכום באולימפיאקוס

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב יצאה היום (רביעי) למשחק החוץ ביורוליג מול מלאגה (חמישי, 21:45) ועוד קודם לכן ערכה אימון מסכם באולם בהדר יוסף, במהלכו המאמן נבן ספאחיה שוחח עם התקשורת לאחר הפגרה הקצרה שנבעה ממשחקי הגביע ביבשת.


"הגביע הוא היסטוריה. כבר שיחקנו מאז ועלינו לחשוב על העתיד. המשחק מול אשדוד היה חשוב ולנצח בו במצבנו היה משמעותי לנו", סיפר המאמן.

 


אם איבוד התואר יגרום לשחקניו להשתפר: "זה לא ישפר אותנו, אנחנו נשתפר כי אנחנו עובדים חזק. אני לא יודע כיצד שבוע הגביע ישפיע עלינו".

Flying together with the fans to the @EuroLeague game vs @unicajaCBpic.twitter.com/mfcAdUUsBC

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) February 21, 2018

כיצד עוצרים את מלאגה:
"מדובר בקבוצה טובה ונתכונן אליה בהתאם בניסיון לנצח. אנחנו בשלבי ההכרעה וכל משחק הוא חשוב. הם ניצחו אותנו בתל אביב והמשמעות היא שלנצח שם יהיה מאוד משמעותי".


עזיבתו של ג'ייק כהן לנבחרת אחרי המשחק בספרד: "זה המצב של רוב הקבוצות באירופה, לא בעיה של ישראל או של מכבי תל אביב. זה מטורף מה שקורה השנה ואני מקווה שזה יסתיים ולא יחזור על עצמו. לנו אין מה לעשות עם זה, אבל זה לו"ז משוגע. לשחקן קשה לעבור בין מסגרות שונות, בעיני זה מגוחך שמשחקים תוך כדי העונה, אבל אני רק מביע דעה".




 ג'ייק כהן. הסיטואציה אליה נקלע גרמה לספאחיה להעביר ביקורת נוקבת (עדי אבישי)


בתוך כך, באירופה מדווחים שאקס הצהובים קית' לנגפורד, שעזב לפני מספר שבועות את שנז'ן לאופרדס הסינית, קרוב לסיכום באולימפיאקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי