עודד קטש מונה למאמן הפועל ירושלים

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

רגע לפני משחק הנבחרת מול בריטניה (שישי, 14:00), המאמן הלאומי הוכרז כמאמן האדומים בפעם השנייה בקריירה, בחוזה עד תום עונת 2018/9. איגוד הכדורסל אישר לו לעבוד בבירה במקביל

(גודל טקסט)

באוקטובר האחרון מונה עודד קטש למאמן נבחרת ישראל בכדורסל, אבל לא פעם הוא אישר כי ישמח לאמן במקביל קבוצה בכירה. הערב (חמישי) הכריזה אלופת המדינה, הפועל ירושלים, על מינויו של קטש עד תום עונת 2018/9, משמע חוזה לעונה וחצי.

כידוע, קטש מוביל את הנבחרת בימים אלו בקמפיין מוקדמות העולם, אולם לפי הודעתה של הפועל ירושלים "שמחים להודיע על מינויו של המאמן הלאומי עודד קטש כמאמן הקבוצה עד תום עונת 2018/19. קטש יחל את עבודתו בקבוצה עם תום חלון הנבחרות הקרוב, ביום ג' 27.2. יש לציין שהמינוי נעשה בברכתו של יו"ר הועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, עמוס פרישמן וכן שקטש ימשיך במקביל כמאמן הלאומי".

בתכנית הספורט הערב ב-103FM סירב קטש לדבר על חתימתו בהפועל ירושלים, ורק הסכים לומר כי יתייחס לכך לאחר משחקי הנבחרת הקרובים, מחר מול בריטניה וביום ראשון באסטוניה. כידוע, המאמן הלאומי, מגדולי שחקני הכדורסל של ישראל בכל הזמנים, החל את דרכו על הקווים ב-2004 בהפועל גליל עליון, אותה הוביל עונה קודם לכן עד למשחק הגמר כשחקן ולאחר מכן עבר ב-2007 למכבי תל אביב, ממנה התפטר תוך מספר שבועות.


קטש. חוזר לאמן בנוסף גם בליגת העל (פיב"א)

הוא שב לגליל עליון לקדנציה שנייה עד 2010, אז החל לשמש כעוזר מאמן נבחרת ישראל. במקביל, ביוני 2010 מונה כמאמן הפועל ירושלים, אבל בדצמבר 2011 התפטר. ביוני 2012 הוא קיבל את תפקיד המאמן הראשי בהפועל אילת ובסיום חוזהו ב-2014 חתם בהפועל תל אביב, אבל בפתיחת העונה של 2015/6 פוטר ובמהרה שב לקדנציה שנייה בהפועל אילת עד תום עונת 2016/7. בינואר 2017 החליף את דן שמיר כמאמן נבחרת העתודה ובקיץ האחרון הוביל אותה למקום השני באליפות אירופה.

העונה יהיה עודד קטש מאמנה השלישי של הפועל ירושלים, אחרי שהיווני פוטיס קציקאריס פוטר בעקבות הכישלון באירופה ואת מקומו תפס מודי מאור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי