ספאחיה: אנחנו קבוצה חדשה, פנרבחצ'ה היא טופ יורוליג

ספאחיה
ספאחיה | UNICEF /Mahdy Mehraeen

למרות שעברו 27 מחזורים והעונה מתקרבת לסיומה, המאמן ניסה לתרץ אחרי שקבוצתו התרחקה מהמקום השמיני עם הפסד 87:73 בטורקיה: "אנחנו עדיין לומדים איך לשחק במפעל הזה". טיוס: "רוצים לנצח בשביל הקהל בחמישי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנעה הערב (שלישי) 87:73 לפרנבחצ'ה בטורקיה והמקום ברבע גמר היורוליג נמצא בסכנה ממשית. הצהובים אמנם פתחו טוב ואף הוליכו בסיום הרבע הראשון, אלא שמאותו רגע אלופת אירופה עשתה ככל העולה על רוחה בדרך לניצחון ראשון על הצהובים אחרי שלושה הפסדים רצופים.

נבן ספאחיה הסביר: "הפסדנו לקבוצה טובה יותר. בשביל להיות ברמה, הזו אתה צריך לשחק טוב במשך כל דקות המשחק ולצערי הערב זה לא קרה. פנרבחצ'ה היא קבוצת טופ יורוליג. עצרנו אותם מתחת לסל, אך הם קלעו מבחוץ. הגיע להם לנצח ואני רוצה לברך את ז'ליקו אוברדוביץ'".

המאמן הוסיף: "איבדנו את המקום השמיני בגלל ההפסדים האחרונים, אבל אנחנו נהיה במאבק הזה עד הרגע האחרון ואני מקווה שכבר ביום חמישי מול פנאתינייקוס האוהדים שלנו יעזרו לנו להשיג את המטרה. יש לנו קבוצה חדשה ואנחנו עדיין לומדים איך לשחק במפעל הזה".

אלכס טיוס סיכם: "אנחנו רוצים לנצח את פנאתינייקוס ביום חמישי גם בשביל האוהדים, זה משחק הבית האחרון של העונה. הערב היה לנו קשה. אם אנחנו רוצים לנצח משחקים מהסוג הזה, אנחנו חייבים להשיב מלחמה".


לא הצליחו להשיב מלחמה הערב. שחקני מכבי תל אביב (אודי ציטיאט, טורקיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי