קול: נבוא מוכנים לפנאתינייקוס, בונה על האוהדים שלנו

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

לחץ אדיר במכבי ת"א לקראת המשחק המכריע ביד אליהו ביום חמישי. המאמן ספאחיה: "אנחנו כבר לא בשמינייה, אבל ניצחון יהיה צעד ראשון לעלייה לשלב הבא". טיוס: "ההפסד לפנרבחצ'ה לא ישפיע"

(גודל טקסט)

לחץ גדול במכבי תל אביב. אין זמן למנוחה ביום שאחרי ההפסד הכואב לפנרבחצ'ה והקבוצה תקיים כבר היום אימון שחרור לקראת המשחק מחר בהיכל מול פנאתנייקוס, משחק הבית האחרון העונה ביורוליג שהפך למשחק גורלי אם עדיין יש מחשבות על העפלה לרבע גמר המפעל.

אף אחד במועדון לא שואב עידוד מפתיחת המשחק הטובה יחסית אתמול, שנבעה בעיקר מיכולת חלשה של אלופת אירופה, שברגע שהחליטה ללחוץ על הגז עשתה ככל העולה על רוחה במגרש. מאמצע הרבע השלישי מאמן הקבוצה נבן ספאחיה נראה אובד עצות, לא שולט בשחקניו, בעיקר קול וג'קסון שניסו "להציל את המולדת" והמאמן אמר בסיום: "אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, אבל עד ההפסד הביתי לחימקי היינו בשמינייה הראשונה ועכשיו אנחנו כבר לא".

אם לא מספיקות הצרות של מכבי, פאו הביסה אתמול את הכוכב האדום 71:91 ומגיעה בכושר מצוין למשחק אחרי שהבטיחה סופית את מקומה בשלב הבא, ספאחיה: "אני מקווה שהמשחק מחר מול פנאתנייקוס מול האוהדים שלנו, שתמיד עוזרים לנו, יהיה צעד ראשון בדרך להעפלה לשלב הבא. מה שיכריע את העלייה יהיו שלושת המשחקים הבאים".


ג'קסון. 12 איבודי כדור בדיוק כמו אסיסטים (טוויטר)

מי שיודע שבקבוצה מצפים ממנו ליותר, ולמעשה החתימו אותו במטרה להגיע לפחות לרבע הגמר, הוא נוריס קול שסיים את המשחק הקריטי הזה עם שש נקודות בלבד וארבעה איבודים. "התחלנו את המשחק חזק אבל נחלשנו בהמשך, היינו צריכים להיות טובים יותר", סיכם הגארד האמריקאי, "מעכשיו צריך לחשוב על המשחק החשוב בחמישי מול פאו. אנחנו צריכים להיות מוכנים. אני מבקש מהאוהדים לבוא להיכל ולעודד אותנו".

עוד שחקן שלא היה בשיאו מול פנרבחצ'ה היה אלכס טיוס עם חמישה ריבאונדים ושתי נקודות בלבד ב-20 דקות. "ההפסד הזה לא ישפיע עלינו לקראת המשחק מול פנאתנייקוס. נבוא לשחק בשביל האוהדים", הבטיח טיוס.


פרחוסקי. רק לא לראות תמונה כזה בחמישי מול פאו (אודי ציטיאט, טורקיה)
 

מכבי נראתה מפוזרת מאוד כשהיא רושמת יחס אסיסטים/איבודים של 1:1 (12 מול 12) ואיפשרה ליריבתה 11 שלשות ב-52.4%. הצהובים חייבת להשתפר בשני האלמנטים האלה כדי להוות יריבה לקבוצה היוונית ולשמור על הסיכוי לסיים בין שמונה האחרונות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי