פרס הכחיש: כריסטיאנו רונאלדו לא ביקש לעזוב את ריאל

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

נשיא הבלאנקוס התייחס לשמועות: "בגלל שהתוצאות לא היו גדולות עבורנו העונה מתחילות ספקולציות", על ניימאר: "ידעתי שתשאלו אותי על זה, אענה לכם בהמשך". שלושער לבייל בבכורה של גיגס כמאמן וויילס

(גודל טקסט)

אחרי שפורסם השבוע שכריסטיאנו רונאלדו בודק אפשרות לעבור לסין ולראשונה מאז הדיווחים על כך שהיחסים בין הכוכב לפלורנטינו פרס הפכו מתוחים, התייחס נשיא ריאל מדריד לשמועות. בארוחת ערב בה השתתפו גם הכתבים המסקרים את הבלאנקוס, טען פרס שרונאלדו לא ביקש לעזוב את ריאל מדריד בקיץ הקרוב. הכוכב הפורטוגלי בן ה-33 חתום עד 2021 ולדבריו של פרס הוא לא עוזב לשום מקום.

"בגלל שהתוצאות לא היו גדולות עבורנו העונה מתחילות ספקולציות כאלה, אבל סקואלרי הוא בסך הכל חבר שלו. אם יש לך חבר בהונג קונג למשל לא תתעניין איך הליגה שם? זה נורמלי. הוא לא ביקש לעזוב בשום שיחה", הסביר פרס את דבריו של סקולארי שרונאלדו התעניין אצלו איך הליגה בסין. כשנשאל על הגעה אפשרית של ניימאר לריאל, ענה הנשיא בקצרה: "ידעתי שתשאלו אותי כל זה. אחשוב על זה ואענה לכם בהמשך".

רונאלדו נמצא נכנס לכושר מעולה בתקופה האחרונה והגיע ל-22 שערים לעומת ה-25 של ליאו מסי. לפי מארקה, השלושער מול ג'ירונה במחזור האחרון היה השלושער ה-34 שלו בקריירה. הוא עבר את גרד מולר (32) והפך לכובש השלושער הגדול בכל הזמנים באירופה. למסי, אם התעניינתם, הבקיע שלושער ב-28 משחקים בקריירה.

לעניין אחר, גארת' בייל הפך למבקיע המצטיין של נבחרת וויילס בכל הזמנים. חלוץ ריאל מדריד הבקיע שלושער בניצחון 0:6 על סין, הגיע ל-29 שערים בינלאומיים ועבר את איאן ראש. משחק הידידות היה הראשון של ריאן גיגס כמאמן הנבחרת. 

פרס עם רונאלדו (AFP)
פרס עם רונאלדו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי