גולדן סטייט הודיעה: עומרי כספי שוחרר

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הפורוורד לא יזכה לשחק עם הווריירס בפלייאוף ה-NBA, נחתך משורות האלופה כדי לפנות מקום לקווין קוק שיזכה לחוזה רב שנתי. בכך הישראלי סיים את העונה ושוב לא יזכה לשחק בפוסט-סיזן

(גודל טקסט)

שבועות רבים דיווחו על כך שעומרי כספי ישוחרר מגולדן סטייט ווריירס, והנה, רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף, הישראלי איבד את מקומו בקבוצה.

כספי שילם את המחיר רגע לפני הדד ליין הערב, מכיוון שהווריירס יחתימו על חוזה רב שנתי את הגארד קווין קוק. המשמעות היא שעומרי כספי גם לא יוכל לחתום בשום קבוצת NBA אחרת, מכיוון ששוחרר אחרי ה-1 במארס, ועל כן גם העונה לא יזכה לשחק לראשונה בקריירה בפלייאוף. הוא כמובן יזכה למלוא שכרו מהווריירס, אך יישאר עם התואר הלא מחמיא "השחקן הפעיל עם הכי הרבה משחקים בעונה הסדירה שלא השתתף בפלייאוף".

כספי שותף העונה 53 פעמים במדי גולדן סטייט, פתח רק בשבעה, ובממוצע קלע 5.7 נקודות, הוריד 3.8 כדורים חוזרים ומסר אסיסט ב-14 דקות משחק. כידוע, קפטן נבחרת ישראל החל את דרכו בליגה הטובה בעולם בשנת 2009, אז הצטרף לסקרמנטו קינגס ומאז שיחק גם ביוסטון רוקטס, בקליבלנד קאבלירס, קדנציה נוספת בסקרמנטו וכן בניו אורלינס פליקנס ובמינסוטה טימברוולבס. 

התקשורת בארה"ב אמנם לא הופתעה מהוויתור על הישראלי לאור העובדה שאפשרות זו הייתה באוויר זמן רב, אך טענו כי מדובר ב"חוסר מזל" ממנו סבל כספי. "הוא ויתר על הצעות בקיץ בשביל חוזה מינימום בגולדן סטייט, יכול היה לחתום בברוקלין אבל רצה לזכות בטבעת ושוחרר רגע לפני", הוסיפו. אחת הבעיות שלו כמובן הייתה 10 שלשות בלבד לכל אורך העונה, בעוד קוק, שהגיע מליגת הפיתוח, קלע 38 ב-23 משחקים פחות ותפס את מקומו של הישראלי. גם סדרת פציעות לא סייעה לישראלי ואילצה את הווריירס לקבל את ההחלטה הכואבת.


עומרי כספי. פספוס הפלייאוף הגדול ביותר בקריירה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי