כספי: לקר היה קשה להודיע לי, הוא השפיל מבט

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הישראלי התייחס לראשונה לשחרורו מגולדן סטייט: "אמרתי לו 'אני אוהב אתכם, אני מבין'". מוקדם יותר אמר המאמן: "קורבן של הנסיבות, האמת שזאת לא הייתה החלטה קשה כי הוא היה פצוע". פאצ'וליה נפרד מ'אחשלי'

(גודל טקסט)
יממה אחרי שגולדן סטייט ווריורס הודיעה רשמית על שחרורו של עומרי כספי מסגל הקבוצה, התייחס הפורוורד הישראלי לראשונה למהלך כשאמר לאתר מקומי בסקרמנטו: "אני רוצה להישאר ב-NBA. למדתי כל כך הרבה השנה בווריורס, זה מה שהופך את זה לכל כך קשה. זה ארגון מדהים והדרך בה סטיב מנהל את הדברים בזמנים הטובים והרעים באמת מרשימה. הוא אמר לי שאהב את מה שאני מביא. אני יכול להגיד שהיה לו קשה להגיד לי את זה. כשפגשתי את הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס ואותו אתמול בלילה, קר השפיל מבט כל הזמן. אמרתי לו 'אני אוהב אתכם, אני מבין'. אני פשוט מרגיש שאם הייתי כשיר, הייתי בסגל לפלייאוף. אבל מה אפשר לעשות? זה עסק קשה לפעמים". 


מוקדם יותר התייחס גם המאמן סטיב קר לראשונה לוויתור על כספי לפני המשחק מול פיניקס סאנס בו ניצחה האלופה 100:117: "האמת שזאת לא הייתה החלטה קשה כי הוא היה פצוע, אבל היה קשה כי הוא היה איתנו כל העונה ואנחנו אוהבים את עומרי ואת מה שהביא לקבוצה. היה קשה לשבת איתו ולהגיד לו שאנחנו הולכים לעשות את זה, אבל זאת הייתה ההחלטה היחידה שיכולנו לקבל תחת הנסיבות".


"אנחנו צריכים את קווין קוק לפלייאוף ולא יכולנו לשחרר שום שחקן אחר", המשיך קר. "כולם בריאים ו/או משחקים תחת חוזה, כך שההחלטה הזאת הייתה צריכה להתבצע. זה לא היה כיף. העניין העיקרי הוא שעומרי מקצוען וחבר נהדר לקבוצה והתמודד עם זה יפה מאוד אתמול. הרגשתי איום ונורא, אבל צריכים לעשות מה שצריכים לעשות. הוא חותך נהדר לסל  והשתלב מצויין בשיטה שלנו, זאת הסיבה שצירפנו אותו. כשהוא היה כשיר הוא פתח בכמה משחקים והיה לו משחקים ממש טובים אצלנו. הוא קורבן של הנסיבות, יותר מהכל".


גם זאזה פאצ'וליה נפרד מחברו הטוב: "אתגעגע אליך 'אחשלי'", כתב הסנטר הגיאורגי בחשבון האינסטגרם.

 

I'm going to miss my "achsheli". Great teammate even better person.

A post shared by Zaza Pachulia (@zazapachulia) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי