גלן רייס ג'וניור שוחרר על ידי המשטרה

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | אודי ציטיאט

השחקן שנלקח מוקדם יותר על ידי ארבעה שוטרי יס"מ שוחרר לאחר שנחקר בעקבות האירוע בו הכה את גיא פניני, שבעצמו לא שיתף פעולה ולא מסר פרטים שיש בהם כדי להפליל את רייס

(גודל טקסט)
אחרי שנלקח לחקירה, המשטרה שחררה הערב (שלישי) את גלן רייס ג'וניור. השחקן נלקח מוקדם יותר לחקירה מדירה בחולון על ידי שוטרי יחידת יס"מ ממרחב איילון במשטרה ונחקר בחשד למעורבותו בתקירת החמורה שאירעה בחדר ההלבשה אמש בה הכה את חברו לקבוצה גיא פניני, דבר שהביא לשחרורו המיידי מהפועל חולון.


גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי יריבו בעימות, גיא פניני, לא שיתף פעולה עם החקירה ולא מסר פרטים שיש בהם כדי להפליל את רייס. עוד הם מציינים כי צריך לזכור שמדובר באירוע שהתרחש בחדר ההלבשה ולכן גרסתו של המותקף חשובה לחוקרים כדי להתקדם ולהשלים את החקירה.


כזכור, רייס ג'וניור שוחרר אתמול מיידית מהקבוצה לאחר שהכה בצורה קשה את גיא פניני בחדר ההלבשה לאחר ההפסד של חולון להפועל גלבוע/גליל והמשטרת ישראל כבר הודיעה הבוקר שפתחה בבדיקה לנסיבות האירוע בעקבות הודעתה הרשמית של הקבוצה. עוד באחד המהלכים במשחק עצמו, בהם רייס לא קיבל מפניני את הכדור, התקיים עימות מילולי ברור בין השניים והאמריקאי איים על חברו לקבוצה: "אסגור איתך חשבון". למרות שרייס המשיך להיראות עצבני ואפילו סופסל בשתי הדקות האחרונות בקבוצה לא האמינו שהעימות יימשך. כאמור, בחדר ההלבשה העימות גלש לפיזיות ופניני פונה לטיפול רפואי. בלילה עבר פניני תהליך של הדבקה והבוקר יעבור צילום כדי לשלול שבר בארובת העין.



בינתיים, גלן רייס האב מנסה להגן על בנו בטוויטר ואומר: "לא אקבל את זה שיגידו שהבן שלי קפץ (על פניני) כמו חיה או שהיה לו רצח בעיניים. מצער שהתפתחה קטטה ואני מצטער עבור שני הצדדים".


I'm not upset at her but for her to say ignorant things like my son jump him like an animal or that he had murder in his eye is not the case and I WILL NOT STAND FOR THAT. It's very unfortunate a fight broke out and I feel for both individuals.

— Glen Rice (@glenrice41) April 10, 2018


רייס ג'וניור (26, 1.98), שהיה ידוע כשחקן בעייתי, חתם אצל דן שמיר באוקטובר ושינה לסגולים את העונה כשהוביל אותם לפסגת טבלת ליגת ווינר סל ולזכייה בגביע המדינה עם תצוגה הירואית וסל ניצחון על חשבונה של מכבי תל אביב.


גיא פניני. נזקק לטיפול רפואי (אודי ציטיאט)


הפורוורד היה השחקן הכי טוב בליגה במהלך החודשים שלו בישראל והוביל בנקודות (24.3), בנקודות מדד (29.9) וגם באיבודים (4.9). בשבועות האחרונים היו לו כמה אירועים שעברו בסלחנות על ידי אנשי המועדון, אך הערב הוא חצה את הגבולות האדומים וסיים את הפרק שלו בכדורסל הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי