אתמול (שני) ספגה מכבי ראשון לציון הפסד כואב מהפועל תל אביב (82:79) ונותרה עם ניצחון בודד בחמישה המשחקים האחרונים. היום מתברר שזה הספיק להנהלת המועדון שהחליטה לבצע זעזוע על הקווים, לפטר את שמוליק ברנר ולמנות את צביקה שרף במקומו עד לסיום העונה הבאה.



ברנר התחיל את דרכו במועדון כעוזר מאמן לאחר שפרש בקיץ 2013. בפברואר 2017, כשאריק שיבק פוטר למרות שזכה באליפות עונה קודם לכן, לקח ברנר את המושכות כמאמן ראשי והצליח להעפיל עם הקבוצה לחצי גמר הפיינל פור המקומי.



בהודעה הרשמית של המועדון נמסר: "הפסקת עבודתו של שמוליק כואבת במיוחד עבורנו אך לאור התוצאות של הקבוצה הנה כורח המציאות. אנו מודים לשמוליק על חמש עונות נפלאות הכוללת גם זכייה באליפות המדינה בהן נחשפנו לאישיותו יוצאת הדופן שלו ושל משפחתו ומאחלים לו מעומק הלב הצלחה רבה בהמשך דרכו. כמו כן נבקש להודיע על מינויו של אחד המאמנים הבכירים והמוערכים בישראל- צביקה שרף למאמן הקבוצה עד לתום עונת המשחקים 2018/19, בתקווה ואמונה לצאת לדרך חדשה מחוזקים יותר ולממש את הפוטנציאל הטמון בשחקנים שלנו".



מי שיחליף אותו בתפקיד הוא המאמן הוותיק (66) צביקה שרף, שהיה המאמן הראשי בעונה הראשונה של ברנר כעוזר. זו תהיה הקדנציה השלישית של ה"רס"ר" בקבוצה מעיר היין, לאחר שאימן גם ב1989 ו-2013.