יוטה הביסה את גולדן סטייט, ניצחון 15 רצוף לפילדלפיה

אמיר ג'ונסון
אמיר ג'ונסון | AFP

הג'אז דרסו את הווריירס ותלויים בעצמם במאבק על המקום השלישי במערב, הסיקסרס ניצחו באטלנטה וככל הנראה יסיימו מעל קליבלנד במזרח

(גודל טקסט)

כשריח הפלייאוף באוויר, נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) שישה משחקים בליגת ה-NBA. יוטה הביסה את גולדן סטייט ושמרה על סיכוי לסיים במקום השלישי המערב, פילדלפיה ניצחה את אטלנטה וככל הנראה תסיים שלישית במזרח.


אטלנטה – פילדלפיה 121:113

פילדלפיה המשיכה בכושר הנפלא שלה כשהשיגה את הניצחון ה-15 ברציפות ואם תנצח את מילווקי בליל הסיום היא תבטיח את המקום השלישי במזרח. ג'יי ג'יי רדיק (28) וארסן איליאסובה (26) דאגו למחוק את הניסיונות של אטלנטה להשיג ניצחון מפתיע. דריו שאריץ' נטש את המגרש בתחילת הרבע הראשון אחרי ששבר את השן.

יוטה – גולדן סטייט 79:119
גולדן סטייט מחכה לפלייאוף, אולי מחכה מדי. ההפרש של הג'אז כבר הגיע ל-45 נקודות והניצחון הזה משאיר להם סיכוי לסיים במקום השלישי. דונובן מיטשל סיים עם 22 נקודות, קליי תומפסון קלע 23 לווריירס.

וושינגטון – בוסטון 101:113
ג'יילן בראון קלע 21 נקודות (27 בסך הכל) כבר ברבע הראשון, אבל הוויזארדס הראו שהמשחק הזה חשוב להם יותר. הניצחון הביתי השאיר למארחת סיכוי לסיים במקום השישי, אבל יכול להיות שהיא בכלל תעדיף לסיים שביעית כדי לפגוש את הסלטיקס הפצועים. ג'ון וול המשיך את החזרה לכושר בדיוק הזמן עם 29 נקודות ו-11 אסיסטים.

תוצאות נוספות
אינדיאנה – שארלוט 119:93
דאלאס – פיניקס 124:97
לייקרס – יוסטון 105:99

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי