לעיני שחקני קבוצת הכדורגל: הפועל ת"א הביסה את הרצליה

שחקני הפועל תל אביב בדרייב אין
שחקני הפועל תל אביב בדרייב אין | עדי אבישי

נציגי העולה הטריה לליגת העל הגיעו לדרייב אין וזכו לכבוד מלכים ב-78:91. נהריה ניצחה את ראשל"צ אחרי שבעה הפסדים רצופים והורידה את מכבי חיפה למקום האחרון, אילת שמרה על מאזן היסטורי מושלם מול נס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגת ווינר סל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל אילת ניצחה את עירוני נס ציונה, מכבי ראשון לציון פוגשת את עירוני נהריה והפועל תל אביב מארחת את בני הרצליה.


הפועל אילת – עירוני נס ציונה 81:90

הפועל אילת מעולם לא הפסידה לעירוני נס ציונה, גם לא הפעם. למרות משחק צמוד בחלקו, הקבוצה של שרון דרוקר השלימה 12 מ-12 בכל הזמנים מול הכתומים ושמרה על מקומה בשמינייה הראשונה.

החצי הראשון היה בשליטה מוחלטת של נדב זילברשטיין וחניכיו, אבל ברבע השלישי עמית שמחון התעורר (21 נקודות בסך הכל) והחזיר את חבריו מפיגור 16. בעשר הדקות האחרונות האוויר יצא מהמפרשים של האורחים שספגו הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ושוב מסתבכים בתחתית. אילת מצדה עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והיא נראית טוב לקראת משחקי הסיום של העונה.

טולפסן מול זיו (לילך וייס, מנהלת הליגה)
טולפסן מול זיו (לילך וייס, מנהלת הליגה)

עירוני נהריה – מכבי ראשון לציון 72:87
עירוני נהריה, המדורגת אחרונה, כנראה סוף סוף הבינה את מיקומה ועלתה כדי להילחם בכל כוחה. כבר ברבע הראשון היא חטפה שמונה פעמים וסיימה אותו ביתרון 15:23. המגמה ההתקפית של המקומיים נמשכה גם ברבע השני ובמחצית לוח התוצאות הראה 37:43 למקומיים.

קית' לנגפורד, הרכש החם של ראשון לציון שהיה אמור להוביל אותה בבטחה לפלייאוף, קלע נקודות ראשונות רק ברבע השלישי ואולי זו הסיבה שהיא המשיכה לפגר 68:54 גם בפתיחת עשר הדקות האחרונות. נהריה נראתה טוב והמשיכה לשייט לניצחון, ההפרש כבר הגיע ל-20 לטובתה ולמרות שראשון ניסתה להלחיץ אותה לקראת הסיום היא שמרה על ריכוז וניצחה 72:87.

אפקט הגעת צביקה שרף מסתיים כבר במשחקו השני בקבוצה, אריק אלפסי עם ניצחון ראשון אחרי שבעה הפסדים רצופים שמרים את הקבוצה מהמקום האחרון ומוריד את מכבי חיפה לשם.

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א. זכו לכבוד בדרייב אין (עדי אבישי)

הפועל תל אביב – בני הרצליה 78:91
המשחק החל בשעה מאוחרת מהרגיל כדי לאפשר לאוהדי הכדורגל של המועדון להגיע מחגיגות העלייה לליגת העל ואכן 300 מהם נוספו ל-2,600 שכבר היו באולם והספיקו להגיע כדי לראות את קבוצתם שולטת ברבע הראשון ומסיימת אותו ב-15:21.

בהפסקה שבין הרבעים שחקני הכדורגל אפילו עשו סיבוב דאווין מול האוהדים המאושרים. למרות שבני הרצליה הצליחה לעלות ליתרון לזמן קצר ברבע השני, השליטה של האדומים נמשכה ואת המחצית הם כבר סיימו ביתרון 35:50. ההגנה של האורחת לא הייתה קיימת, האדומים רצו 0:12, ובסיום הרבע השלישי זה 58:80 בדרך לגארבג' טיים ברבע הרביעי.

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א בדרייב אין (עדי אבישי)

במשחק שהתחיל מאוחר השחקנים של אריק שיבק התעוררו מאוחר ואומנם ניצחו בצורה מוחצת את הרבע האחרון (11:20) אבל זה היה רק כדי לצמק את התוצאה. הפועל ת"א חוזרת למאזן חיובי ועדיין חולמת על המקום הרביעי, בני הרצליה מבינה כנראה שנגזר עליה להילחם נגד הירידה ולא על הפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי