לא רק בניו יורק: דייויד בלאט מועמד גם לאימון פיניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר היורוקאפ

מאמן דרושפאקה אמור להתייצב בשבוע הבא בארצות הברית לשיחות עם הניקס, ב-ESPN נטען כי גם הסאנס עשויים לפנות לנציגיו אם לא יגיעו לסיכום עם מאמן אטלנטה מייק בודנהולצר

(גודל טקסט)

 דייויד בלאט מוזכר בימים האחרונים כאחד המועמדים הראשיים לשוב ל-NBA בתור מאמן ניו יורק ניקס בעונה הבאה, דווח אף כי כבר בשבוע הבא יתייצב לראיון, על אף שהעונה בטורקיה עם קבוצתו דרושפאקה בעיצומה, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) דווח ב-ESPN כי לא רק הניקס בעקבות הישראלי.

בלאט אמנם לא נמצא בראש רשימת המועמדים של פיניקס סאנס, אבל דווח כי הישראלי בהחלט נמצא על הפרק. הסאנס נפגשו בשלב זה עם מאמן אטלנטה הוקס מייק בודנהולצר בימיים האחרונים, באישור קבוצתו הנוכחית כמובן, לאור העובדה שגם בודנהולצר וגם ההוקס מועניינים בסיום ההתקשרות.

לבודנהולצר, מאמן השנה ב-NBA ב-2015, חוזה לשנתיים נוספות בהוקס שבהן ירוויח מעל 13 מיליון דולר. אם לא יצטרף לפיניקס, הוזכרו כאמור גם דייויד בלאט ולצדו פרנק ווגל שפוטר מאורלנדו בסוף השבוע ודייויד פיזדייל שנפרד מממפיס בנובמבר.

באשר לבלאט, כפי שפרסמנו אתמול, אם לא יזכה לאמן בליגת הכדורסל הטובה בעולם הוא עשוי לפנות לליגה הרוסית, לאור הצעות שצפויות להגיש חימקי, זניט וקאזאן.


דייויד בלאט. ישוב בעונה הבאה ל-NBA? (אתר היורוקאפ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי