דיווח: סלבישה יוקאנוביץ' מועמד להחליף את ונגר בארסנל

סלבישה יוקאנוביץ'
סלבישה יוקאנוביץ' | Gettyimages

לפי "מארקה", בהנהלת התותחנים התרשמו מההצלחה של אקס מכבי ת"א בפולהאם והוא אחד המועמדים לעונה הבאה. במקביל, המנג'ר הצרפתי עורר סערה במועדון כשאמר שלא הוא בחר את התזמון להודעה על פיטוריו

(גודל טקסט)
אחרי ההודעה על הפרידה מארסן ונגר בתום העונה, לא מעט מאמנים הוזכרו כמועמדים לאמן את ארסנל בעונה הבאה וכעת שם חדש ומפתיע במיוחד הצטרף לרשימה. לפי "מארקה", אקס מכבי תל אביב ומאמן פולהאם בהווה סלבישה יוקאנוביץ'. לפי הדיווח, ראשי התותחנים התרשמו מהיכולת של הקוטג'רס שרשמו תחת הסרבי 22 משחקים ברציפות ללא הפסד, כמו מנצ'סטר סיטי של גווארדיולה. דבר נוסף שעומד לזכותו של יוקאנוביץ' הוא הכדורגל ההתקפי בו הוא דוגל, ותחתיו כבשה פולהם 76 שערים, מקום שני בליגה. "אנחנו רוצים מישהו שינחיל כדורגל מלהיב והתקפי, לא רוצים לאבד את הערכים האלה", אמר בעבר מנכ"ל המועדון איבן גזידיס.


בחזרה לארסן ונגר, המנג'ר הצרפתי עורר סערה באנגליה אחרי שבמסיבת עיתונאים לפני המשחק מול אתלטיקו מדריד בליגה האירופית, הודה שלא הוא זה שהחליט על התזמון של ההודעה על סיום דרכו בארסנל, מה שהתפרש כרמז עבה מאוד שהוא למעשה פוטר מהקבוצה, דבר שההנהלה לא רצתה לגלות. כזכור, לפי ההודעה הרשמית מטעם המועדון, ונגר החליט שזה הזמן לעזוב בעקבות התייעצות עם כל הגורמים. כעת, דבריו עוררו סערה בתקשורת האנגלית וברשתות החברתיות.


"הסאן" כתב שהעזיבה של ונגר הפכה לפארסה, ואתמול המועדון נאלץ לשנות את ההודעות שלו שלוש פעמים במהלך היום. בשעה 14:40 (שעון ישראל) המנג'ר הצרפתי כאמור הכחיש במסיבת העיתונאים את ההודעה הרשמית שההחלטה על עזיבתו הייתה משותפת. בערב ארסנל שינתה את הגרסה שלה פעמיים בתוך 39 דקות, כשבשעה 19:21 הודיעה שוונגר רוצה להבהיר שההערה שלו על התזמון התייחסה לתזמון בלבד ולא לההחלטה המשותפת לסיים את החוזה. בשעה 20:00 לקח המועדון צעד אחורה וטען שהמנג'ר אמר שההחלטה על עזיבתו והתזמון היו לשביעות רצונו. בסופו של דבר נאלץ המנכ"ל גזידיס להודות שהוא פוטר.


The boss has issued the following statement:

"After reaching agreement about my departure, I was happy for the club to decide when to announce. I wish to make it clear the timing of the announcement was right." pic.twitter.com/cN3inDnbn0

— Arsenal FC (@Arsenal) 25 באפריל 2018

כוכב העבר של התותחנים, איאן רייט, שכבר אמר בעבר שלדעתו ונגר פוטר, התייחס לאירוע כשצייץ: "לשמוע שארסן הודה שפוטר זה מאוד עצוב בסופו של דבר. אבל אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להגיד לכל האנשים שאמרו שדיברתי שטויות שהם יכולים ללכת להזד**ן".


Hearing Arsene admit that he was sacked is quite sad at the the end of the day. But I would like to take this opportunity to say to all the people who said I was talking shit, to go f**k themselves.

— Ian Wright (@IanWright0) 25 באפריל 2018

כעת לפי העיתון, המו"מ של ונגר על קבלת הפיצוים על סך 11 מיליון ליש"ט (9 מיליון ליש"ט שכר לעונה האחרונה ועוד 2 מיליון בונוס על עבודתו ב-22 שנים) מבעל המניות העיקרי של המועדון, סטן קרונקי, נמצא בסכנה לאחר שהצרפתי רמז פעמיים שפוטר, כשבפעם הראשונה אמר שהוא לא עוזב את המועדון בגלל שהיה עייף מכדורגל והפעם השנייה הייתה אתמול כשדיבר על כך שהתזמון של ההודעה לא היה שלו. הוא אומנם שחרר קיטור, אבל לפי הסכם עם הבעלים הוא היה צריך לשתוק ולהעמיד פנים כאילו ההחלטה היא שלו.


בנוסף טען ונגר שהוא לא רוצה להמליץ למועדון את מי להחתים, אבל אמר שהוא תומך בהחתמת שחקן עבר של המועדון, כשככל הנראה מדובר בפטריק ויירה שמאמן היום את ניו יורק סיטי ומיקל ארטטה שמשמש כיום כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. ויירה כבר אמר שהוא מוכן לבוא לאמן את הקבוצה בה שיחק תשע שנים והוא רוצה לאמן באירופה, אבל נכון לעכשיו לואיס אנריקה המועמד המוביל.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי