הבלקאאוט של אולרייך וטעויות השיפוט: באיירן מנסה להתאושש

אולרייך
אולרייך | AFP

השוער שרשם את אחת הטעויות הגדולות במפעל כבר זכה לתיאור המביש "היחיד בעולם שמשחק ללא ידיים ורגליים" אחרי שעלה לבווארים בהדחה מליגת האלופות. ארתורו וידאל צייץ נגד השופט וכינה את שחקני ריאל "עכברושים"

(גודל טקסט)
האכזבה בבאיירן מינכן עצומה. למרות טענות לשיפוט ביתי לטובת ריאל מדריד, גם לבווארים ברור שמי שעלה להם בהדחה הוא השוער סוון אולרייך, שלולא הטעות העצומה שלו, שאפשרה לקארים בנזמה להשלים מהפך, הייתה יכולה באיירן לפחות להעביר את ההכרעה להארכה.


השוער והשיפוט של הטורקי קונייט צ'קיר היו בראש החדשות והתגובות בתקשורת הגרמנית. ב"בילד" נכתב: "הבלקאאוט של אולרייך עלה לבאיירן בעלייה לגמר. חלום הטרבל התפוצץ. זה מוות בדרך הכי קיצונית". העיתון פרסם שתמונה של פרנק ריברי מנחם את דויד אלבה הבוכה. אוליבר קאן, שוער העבר של באיירן וכיום פרשן אמר: "אין לי הסברים לבלקאאוט של אולרייך. הוא שוער לא רע. הוא יצטרך עכשיו להתמודד עם הטעות הזו ולצאת מזה. ייקח זמן, אבל הוא צריך לשכוח אותה וללמוד לקחים".


העיתון "די וולט" האשים את קורנטן טוליסו ואולרייך שהחולשה שלהם הביאה לאיבוד הכרטיס לגמר. "הם השחקנים שנלחמו הכי פחות. זה היה בלקאאוט של שניהם". העיתון "סודוייטשה צייטונג" כתב: "פעם נוספת ששני שערים שבאיירן מבקיעה בברנבאו לא מספיקים. הטעות של אולרייך הייתה נוראית".



חאמס רודריגס ובאיירן מתקשים לעכל (AFP)


באיירן הודחה ארבע פעמים בחצי בגמר בחמש העונות האחרונות ופעם שנייה ברציפות על ידי ריאל מדריד. יופ היינקס לא האשים את אולרייך ואמר ל-ZDF, רשת השידור הגרמנית: "כשהגעתי לתפקיד לא חלמתם שנגיע רחוק כל כך – שניקח אליפות ונוכל להניף את הגביע הגרמני. לא רוצה להשמיע תירוצים, אבל יש לנו רשימה ארוכה של פציעות ולמרות שיש לקבוצה הזאת הרבה אופי, אתה לא יכול לעשות טעויות כאלה כמו שעשינו היום. בשני המשחקים היינו טובים יותר מהם. למזלנו הרע נבאס גם הציג יכולת מדהימה בשער". המאמן גם הבהיר סופית שייפרוש מאימון והדגיש: "זה סופי שאני לא חוזר לאמן בשנה הבאה, גם לא בקבוצה אחרת. יש מעט מאוד מאמנים בגיל 72 שעוד עובדים וברמה כזאת".


בערך "ויקיפדיה" של אולרייך מישהו כבר עדכן שהוא השוער הראשון שמשחק כדורגל בלי רגליים וידיים והניח לכדור לחמוק בלי לנסות להשתמש בהם. להגנתו יצא כובש שער השוויון ואחד המצטיינים בשורות האורחת, חאמס רודריגס המושאל לבאיירן מריאל: "לא צריך להאשים את השוער. הוא הציל אותנו הרבה פעמים העונה. עשינו טעויות יקרות במשחק היום וגם במשחק הראשון. היה לנו משחק טוב, אבל אם ריאל מדריד עלתה זה בגלל שהם שיחקו כדורגל טוב. צריך להירגע ולחשוב על גמר הגביע הגרמני". דווקא פילאר רוביו, אמא של חאמס רודריגס, הייתה ביקורתית וצייצה: "הגיע לבאיירן ארבעה פנדלים בשני המשחקים".

4 penales es dos partidos…

— PILAR RUBIO GOMEZ (@MARJAJUA) 1 במאי 2018

מי שהעביר ביקורת נוקבת עוד יותר ברשת החברתית היה ארתורו וידאל, קשר באיירן מינכן הפצוע בימים אלו שצייץ: "עוד פעם!! זה פנדל!", כטענה על כך ששוב טעויות שיפוט מכריעות לטובת ריאל ובסיום המשחק העלה תמונה נוספת וכתב על ריאל מדריד, "עכברושים".




Chin up boys! Great fight, I‘m proud of you. Congrats @realmadrid@ChampionsLeaguepic.twitter.com/64ZznoATLX

— Jerome Boateng (@JB17Official) 1 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי