סטיבן איי סמית': אני תוהה אם בלאט הוא התשובה לניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר היורוקאפ

פרשן ESPN טוען שהישראלי לא צריך להגיע לקבוצה מניו יורק: "מארק ג'קסון הוא המועמד הראוי. צריך להחליף שם את התרבות והוא זה שיכול לעשות את זה". גם איש עסקים המקורב לראשי המועדון דוחף למינויו של ג'קסון

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

ניו יורק ניקס סיימה את סבב הראיונות שלה שכלל פגישות עם לא פחות מ-11 מאמנים, ולפי אדריאן ווזנרובסקי צפויה להחליט בתוך שבוע מי יהיה איש המקצוע שיעמוד על הקווים במדיסון סקוור גארדן בעונות הבאות.

לפי הפרסומים בימים האחרונים שלושת המועמדים המובילים הם מייק בודנהולצר (עזב את אטלנטה), מארק ג'קסון (אימן בעבר את גולדן סטייט) ודייויד בלאט, שלא מסתיר את רצונו העז לחזור לליגה הטובה בעולם.

את הדברים הבאים ככל הנראה המאמן הישראלי לא יאהב לשמוע. "כל המאמנים שהוזכרו, יכולים לאמן. אבל הם לא מספיקים למה שהניקס צריכים", אמר היום (רביעי) הפרשן הבכיר של רשת ESPN סטיבן איי סמית'. "אנחנו צריכים לתהות אם דייויד בלאט הוא התשובה לבעיות של הניקס".

לטענתו של סמית' המועמד הראוי הוא מארק ג'קסון. "אני בעדו. כשמדברים על מאמן לניקס זה לא רק עניין של אימון. צריך להחליף שם את התרבות ומארק הוא האיש המתאים לכך". ואכן, מארק שטיין מדווח בשעות האחרונות כי איש העסקים ריץ' קליימן המקורב לראשי הניקס דוחף למינויו של ג'קסון.
 

דייויד בלאט. הפתרון לבעיות של הניקס? (אתר היורוקאפ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי