דייויד בלאט מועמד למילווקי, פיזדייל יאמן את הניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

עוד דלתה נסגרה: ניו יורק ירדה באופן סופי מהפרק, אך ווז'נרובסקי מדווח שהמאמן הישראלי הוא אחד מחמשת המועמדים לאימון הבאקס. פיניקס הודיעה על מינויו של קוקושקוב בן ה-46 שמשמש כעוזר מאמן ביוטה

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)
ניו יורק ניקס, שהייתה מועמדת מובילה עבור דייויד בלאט, מינתה את דייויד פיזדייל למאמנה בארבע השנים הקרובות ובעקבות כך עוד דלת נסגרה עבור המאמן הישראלי. אדריאן ווזנ'רובסקי, הכתב הבכיר של רשת ESPN מדווח שבלאט יתראיין בקרוב למשרת האימון במילווקי באקס. לפי הדיווח הישראלי הוא אחד מחמשת המועמדים לתפקיד ביחד עם סטיב קליפורד (פוטר משארלוט), מייק בודנהולצר (עזב את אטלנטה), ומונטי וויליאמס.


Fizdale will sign a four-year contract with the Knicks, league source tells ESPN. https://t.co/BPIDb3Jloh

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) May 3, 2018


הבאקס פיטרו באמצע העונה את ג'ייסון קיד, וככל הנראה לא מעוניינים להמשיך עם עוזרו ג'ו פרונטי שהוביל את הקבוצה למשחק מס' 7 בסיבוב הראשון בפלייאוף שם הפסידה לבוסטון.


בתוך כך, לאחר חיפושים שנמשכו מספר שבועות, הודיעה פיניקס על מינויו של איגור קוקושקוב למאמן הקבוצה. מספר מועמדים היו על הכוונת של הסאנס, ביניהם לפי הדיווחים גם בלאט, אך בסופו של דבר החליטו ראשי המועדון לבחור בסרבי בן ה-46 לתפקיד.


קוקושקוב מונה לעוזר המאמן האירופי הראשון ב-NBA כבר בשנת ה-2000, אחרי שעבד בין השאר באירופה גם לצדו של ז'ליקו אוברדוביץ'. ב-2004 זכה באליפות כעוזרו של לארי בראון בדטרויט פיסטונס, וגם היה האירופי הראשון שעובד בצוות אימון באולסטאר (2008). עכשיו הוא הופך לראשון שנולד באירופה ומקבל ג'וב כמאמן ראשי בליגה הטובה בעולם. בקיץ האחרון הוביל את נבחרת סלובניה ולוקה דונצ'יץ' לזכייה המלהיבה באליפות אירופה.


Sources: Milwaukee embarking on a coaching search with a list of candidates that includes several former head coaches: Steve Clifford, Mike Budenholzer, Monty Williams, David Fizdale and David Blatt. Bucks plan to interview those coaches — and possibly several more.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) May 3, 2018

Igor Kokoskov to become 19th head coach in Suns franchise history.https://t.co/YfkjuroQsa

— Phoenix Šuns (@Suns) May 2, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי