בלאט יתראיין השבוע למילווקי, ואן גנדי עוזב את דטרויט. פיזדייל הוצג בניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

אדריאן ווז'נרובסקי טוען שהמאמן הישראלי ייפגש עם ראשי הבאקס בימים הקרובים. המאמן הבכיר נפגש עם הפיסטונס, שכבר החלו לחפש מחליף. הבעלים של הקבוצה מהתפוח הגדול אמר: "יש לדייויד מוח כדורסל מבריק"

(גודל טקסט)
האם בכל זאת דייויד בלאט ימצא קבוצה ב-NBA? לטענתו של אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, המאמן הישראלי יגיע לראיון אצל מילווקי באקס עד סוף השבוע.


לפי הדיווח של הכתב הבכיר, מאמנה המפוטר של שארלוט, סטיב קליפורד, ייפגש היום (שני) עם ראשי הקבוצה. גם מייק בודנהולצר (עזב את אטלנטה), מונטי וויליאמס, בקי האמון (עוזרת מאמן בסן אנטוניו) וג'יימס בורגו (עוזר מאמן בסן אנטוניו) יגיעו לראיונות בימים הקרובים. עוזר מאמן נוסף של הספרס, אטורה מסינה, יתראיין בשבת.


כזכור, מאמנה הישראלי של דרושפאקה היה מועמד גם לניקס ולפיניקס, אבל הללו כבר בחרו בדייויד פיזדייל ובאיגור קוקושקוב בהתאמה. 

Sources: Steve Clifford is interviewing for the Milwaukee Bucks coaching job today. Interviews set for rest of week include Mike Budenholzer, Monty Williams, Becky Hammon, James Borrego and David Blatt. Spurs assistant Ettore Messina interviewed on Saturday.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) May 7, 2018

בתוך כך, דרמה גדולה בליגה הטובה בעולם. ווז'נרובסקי מדווח במפתיע כי סטן ואן גנדי הודיע לראשי דטרויט פיסטונס שהוא עוזב את הקבוצה. למאמן הבכיר, שגם מחזיק בתפקיד הנשיא לענייני כדורגל של המועדון, יש חוזה לעונה נוספת, אך הוא החליט לסיים את תפקידו באופן מיידי.


בקבוצה מעיר המכוניות כבר החלו בחיפוש אחרי אנשי מקצוע שימלאו את מקומו, ואחד המועמדים המובילים לתפקיד הנשיא הוא שחקנה לשעבר של סן אנטוניו, ברנט בארי, שמשמש כיום פרשן TNT.

Van Gundy met with Pistons officials within the hour and now team moves onto a search for a new President of Basketball Operations and coach. Those jobs will be separated now.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) May 7, 2018

באותו עניין, הניקס הציגו באופן רשמי את דייויד פיזדייל. הבעלים ג'יימס דולאן אמר: דייויד הוא מוח כדורסל יצירתי, שמכובד מאוד ברחבי ה-NBA. אני בטוח שסטיב מילס (הנשיא) וסקוט פרי (הג'נרל מנג'ר) זיהו את המאמן הנכון שיוביל את הקבוצה הזו להצלחה שמגיעה לאוהדים הנאמנים שלנו".

OFFICIAL: Welcome to the family, Coach Fizdale. #NewYorkForever

— NEW YORK KNICKS (@nyknicks) May 7, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי