מי צריך ביתיות: 106:119 לגולדן סטייט על יוסטון בפתיחת גמר המערב

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

משחק גדול של קווין דוראנט שקלע 37 נקודות נתן לאלופה 0:1 בסדרה וכעת ייאלצו הרוקטס לנצח בחוץ על מנת להילחם על העפלה לגמר. גם תומפסון הצטיין עם 28 נק', 41 של ג'יימס הארדן לא הספיקו למארחת

(גודל טקסט)

גמר המערב בפלייאוף ה-NBA נפתח הלילה (בין שני לשלישי) עם המשחק הראשון בין יוסטון לגולדן סטייט, ובסופו עלו הווריירס ל-0:1 בסדרה עם 106:119 גדול ומחקו את יתרון הביתיות של הרוקטס כבר בפתיחה.

למרות פתיחה טובה של ג'יימס הארדן, שקלע את כל הנקודות הראשונות של המארחת והעלה אותה ל-2:9, אבל דוראנט התחיל לקלוע בלי להפסיק והוריד את הקבוצות מהרבע הראשון עם יתרון של נקודה בלבד ליוסטון, 29:30. גם ברבע השני המשחק היה צמוד ואיכותי, עם דוראנט, קליי תומפסון וסטף קרי קולעים בצד אחד והארדן עושה את רוב העבודה לבדו בצד השני, והמחצית הסתיימה ב-56:56 ששיקף את מה שקורה על המגרש.

אלא שברבע השלישי הווריירס התחילו לברוח, כשהם מנצלים את החיסרון של טרבור אריזה שספג עבירה חמישית כבר בפתיחת הרבע, ועלו ליתרון שיא עד לאותה נקודה עם 70:78. הפער המשיך לצמוח, ורק שתי שלשות של אריק גורדון וג'ראלד גרין השאיר את יוסטון במשחק והרבע הסתיים רק ב-80:87. אם הרוקטס חשבו שהם יצליחו להמשיך לצמצם ברבע הרביעי, הם התבדו למראה עוד תצוגת ענק של דוראנט, שקלע בלי הפסקה והעלה את קבוצתו ל-88:100, משם כבר לא היתה דרך חזרה.

מלבד התקרבות של הארדן שהוריד את ההפרש לשבע נקודות בלבד, הפער רק גדל וגדל ותומפסון סגר את המשחק עם שלשה גדולה. בסופו של דבר התוצאה שיקפה את מה שקרה על המגרש, בעיקר במחצית השנייה, וגולדן סטייט ירדה מנצחת. יוסטון, שנלחמה עונה שנייה כדי להשיג את יתרון הביתיות למפגש הזה בדיוק, קרסה ברגע האמת ותהיה חייבת לנצח במשחק הבא כדי שחלום הגמר שלה לא ייגמר מוקדם מדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי