נתראה בשמחון: הצגה לפורוורד בניצחון אילת על הפועל חולון

אילת
אילת | פרנסיסקו די סטסיו

עמית שמחון קבע שיא קריירה חדש בנקודות עם 29 והוביל את קבוצתו לניצחון ענק 86:100 ושיוויון 1:1 בסדרה. יתרון השיא של המקומיים עמד על 20, האורחים ספגו 3 עבירות טכניות. ביום ראשון הקבוצות נפגשות שוב

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

כבר בפתיחה אילת הבהירה שהיא רוצה להשוות את הסדרה כשעלתה ליתרון 20 כבר ברבע הראשון. כמה דקות של חולשה ברבע השני אומנם איפשרו לחולון לחזור עד למינוס 4 בלבד, אבל אילת חזרה לעצמה מהר מאוד ולאורך כל המחצית השנייה הייתה ביתרון דו ספרתי.

מעל כולם בלט עמית שמחון, בעיקר מחוץ לקשת. 5 שלשות היו לו היום, אחת מהן קבעה לו שיא קריירה חדש בנקודות עם 29. אריק גריפין הוסיף 20 משלו ושישה ריבאונדים, ג'ורדן לויד קלע 15 ומסר שמונה אסיסטים. אצל המפסידים ג'ו אלכסנדר הגיע כרגיל לעבודה וקלע 21, הולוואי וטיישון תומאס קלעו 16 כל אחד.

על הכדורסל הטוב של אילת העיבה העובדה שבמחצית הראשונה שחקני חולון התפרעו וספגו עבירה בלתי ספורטיבית ועוד שלוש טכניות, כשאחת מהן אחרי יריקה של ג'ורדן המילטון על עמית שמחון בעקבות טראש טוק ביניהם. בית הדין שיתכנס רק ביום חמישי, אולי אחרי שהסדרה תסתיים, צריך להרחיק אותו אבל יכול להיות שזה לא ישנה יותר מדי. הקבוצות ייפגשו ביום ראשון למשחק השלישי בחולון.

שרון דרוקר. הצליח להשוות את הסדרה (עדי אבישי)
שרון דרוקר. הצליח להשוות את הסדרה (עדי אבישי)

מהלך המשחק
רבע ראשון
המשחק נפתח צמוד ובקצב גבוה, הבולט בדקות הראשונות היה עמית שמחון שקלע חמש נקודות והעלה את אילת ל-7:9. הטבעה של אריק גריפין חתמה ריצת 0:10 של אילת שברחה ל-8:19. אילת המשיכה לרוץ, חנן קולמן ספג עבירה בלתי ספורטיבית וזה כבר 13:29 אחרי שלשה של שמחון. ג'ורדן המילטון ספג עבירה טכנית אחרי שירק על שמחון – אירוע מכוער. אילת עלתה עד ליתרון שיא של 13:33, אבל עד לסוף הרבע חולון צימצמה נזקים מעט ובסיום הרבע זה 23:35 לאילת.

רבע שני
אילת פשוט לא הצליחה לעשות נקודות בארבע הדקות הראשונות של הרבע וחולון נגסה בהפרש עד ל-30:35. אילת התאוששה מעט, שלשה לויד ועוד ליי אפ של ברקוביץ' העלו אותה חזרה ל-33:42. המומנטום חזר לאילת ודרווין קיצ'ן החזיר אותה ליתרון דו ספרתי 36:47 בסיום המחצית.


רבע שלישי

המחצית השנייה נפתחה כמו שהראשונה נסגרה – עם שלשה של שחקן אילת, הפעם אריק גריפין. הפתעת המשחק הראשון, עמית ביר כץ, שמר על הפער הדו ספרתי 47:59. פניני ספג טכנית על התחזות ואיפשר לאילת להמשיך לרוץ, דן שמיר הזעיק פסק זמן ב-47:64 מדהים לאילת. חולון ניסתה לחזור אבל בשביל אילת שמחון היה שם כל הזמן כדי להשאיר את הפער על דו ספרתי, סל ועבירה שלו קבעו 59:72. אפיק ניסים חתם רבע נהדר לאילת שהסתיים ב-61:77.

רבע רביעי
חולון כבר נראתה כמי שהרימה ידיים. סל ועבירה של קיצ'ן החזיר את היתרון ל-20, 63:83. אילת הורידה הילוך אבל אפילו זה לא עזר לחולון מעבר לקיזוז קטן בהפרש. שלשה נהדרת של עמית שמחון נתנה לו שיא קריירה חדש בנקודות: 29 והעלה את אילת ל-77:92. דניאל ראובן הצעיר היה זה שהעביר את הסקור של אילת לתלת ספרתי וקבע את תוצאת המשחק 86:100 לאילת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי