רול: בהפסקה אמרנו שנחזור לשחק טוב יותר. הולך להיות כיף מול הפועל

מייקל רול, ג'רמי פארגו
מייקל רול, ג'רמי פארגו | דני מרון

במכבי תל אביב נרגעו לאחר הניצחון 79:96 על עירוני נס ציונה, שהעלה אותם למפגש מול האדומים בפיינל פור. ספאחיה: "אין אף שחקן מנס ציונה שהייתי לוקח למכבי, טוב שיש זמן לנוח". זילברשטיין: "גאה בשחקנים שלי"

(גודל טקסט)

הרבה מתח השתחרר אתמול (שני) בסיום המשחק בין עירוני נס ציונה למכבי תל אביב, שקבע שלצהובים יש שישה ימי מנוחה לפני חצי הגמר מול היריבה העירונית ובכך שאין צורך במשחק חמישי ומכריע. המאמן נבן ספאחיה הסביר: "יש לנו עכשיו שישה ימים לנוח ולהתרענן. הקבוצה צריכה את זה. היו לנו הרבה משחקים העונה".

המאמן בירך את היריבה שנתנה פייט לקבוצתו בסדרה, אבל הבהיר שהוא תומך בשחקנים שלו: "כל הכבוד לנס ציונה שבאו מוכנים נגדנו ושיחקו טוב, אבל אין אף שחקן שאני יכול לקחת מהם לקבוצה שלי. לי יש את השחקנים הטובים ביותר".

מייקל רול דיבר על ההרגשה שלו לקראת הפיינל פור: "זה מרגש. עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ונגיע לשם מוכנים. אחרי שהמחצית הראשונה הייתה צמודה דיברנו בהפסקה שאנחנו הולכים לשחק הרבה יותר טוב בחצי השני. אני מחכה למשחק מול הפועל ויודע שיהיה כיף".

בצד המפסיד, סיכם נדב זילברשטיין את הסדרה ואת העונה כולה: "ברגע שקוק נפצע ידענו שכמות הנשקים שלנו להתמודד עם מכבי מצטמצמת משמעותית. אני גאה מאוד בשחקנים ובקבוצה על הסדרה והעונה הזו. ברור שכשהבאנו את קאליף וואייט ידענו שהוא ישנה לנו את הקבוצה וישפר מאוד את ההתקפה. נכון שזה בא קצת על חשבון ההגנה אבל זה הביא לנו הרבה ניצחונות".

ספאחיה וזילברשטיין.
ספאחיה וזילברשטיין. "כאן הישראלים האמיתיים מקבלים הכי הרבה דקות" (עדי אבישי)

המאמן התגאה במיוחד בדקות שהשחקנים הישראלים מקבלים אצלו: "נס ציונה זו הקבוצה שבה הישראלים האמיתיים, אלה שנולדו בארץ, מקבלים הכי הרבה דקות. הם הוכיחו שהם שווים את המקום שהם מקבלים".

על העונה הבאה אמר: "אני אהיה המאמן גם בעונה הבאה כי יש לי חוזה. אני מאוד מאמין בהמשכיות ובלהמשיך לשחק עם השחקנים שהביאו אותך לאן שהגעת, גם אם זה אומר לשחק בליגת העל עם שחקנים שאנשים אמרו שמתאימים ללאומית. בגלל התקציב הנמוך שלנו אנחנו תמיד צריכים לקלוע בול בשחקנים שאנחנו מביאים. אם התקציב יהיה קצת יותר גבוה אולי נוכל להגיע להישגים באופן קבוע". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי