כ-10,000 צופים קנו כרטיסים לדרבי בחצי הגמר

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | עדי אבישי

מנהלת הליגה הודיעה שהכרטיסים שהוצאו נמכרו תוך זמן קצר ומחר תימשך המכירה לאוהדי הפועל תל אביב. בנוסף, מחר תיפתח המכירה לאוהדי הפועל ירושלים לחצי הגמר השני. ביום שישי יתקיים טקס מצטייני העונה

(גודל טקסט)

היכל מנורה מבטחים ייצבע ביום ראשון הקרוב בחציו בצהוב ובחציו השני באדום. כ-10,000 צופים וצופות כבר הבטיחו את מקומם בדרבי בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בחצי הגמר הראשון שיוציא לדרך את פיינל פור 2018.

מהפועל תל אביב נמסר כי המכירה נעצרה ותימשך מחר (חמישי) בשעה 14:00 לאוהדי הקבוצה שאינם מנויים, כאשר הצפי הוא כי המאות הבודדות של כרטיסים שנותרו יימכרו תוך זמן קצר. גם ממכבי תל אביב נמסר כי נותרו מאות בודדות של כרטיסים והמכירה למנויים נמשכת גם עתה.

הפועל ירושלים תפתח מחר בשעה 11:00 בבוקר את המכירה למנויי הקבוצה לחצי הגמר השני. זהות היריבה תוכרע במשחק החמישי בין הפועל חולון להפועל אילת מחר בהיכל טוטו בשעה 19:50, כאשר המנצחת במשחק תיקח את הכרטיס הרביעי והאחרון לפיינל פור ליגת ווינר סל.

טקס מצטייני העונה יתקיים ביום שישי בשעה 13:00. את הטקס ינחה הקומיקאי רשף לוי ובו יוכרזו תגלית העונה, השחקן המשתפר, השחקן השישי, שחקן ההגנה, השחקן הישראלי של העונה וחמישיית העונה. כל מצטייני העונה – שנבחרו על ידי גולשי וגולשות אתר המנהלת ופאנל העיתונאים – יקבלו צמידים יוקרתיים מתנת חברת התכשיטים מילר, יצרנית טבעת האליפות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי