קטש: אנחנו לא יכולים להיות אנדרדוג, אנחנו הפועל ירושלים

דני פרנקו, דן שמיר, נבן ספאחיה, עודד קטש
דני פרנקו, דן שמיר, נבן ספאחיה, עודד קטש | עודד קרני, מנהלת הליגה

מנהלת הליגה ערכה מסע"ת לקראת הפיינל פור בנוכחות המאמנים והקפטנים של ארבע הקבוצות. פרנקו: "יש שמחה גדולה מעצם החזרה של הפועל ת"א לקדמת הבמה". ספאחיה: "במכבי ת"א תמיד יש לחץ לזכות באליפות"

(גודל טקסט)
מנהלת הליגה ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת הפיינל פור בנוכחות המאמנים והקפטנים של ארבע הקבוצות המשתתפות, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל חולון והפועל ירושלים.


מאמן הפועל ירושלים עודד קטש: "אנחנו לא יכולים להיות אנדרדוג כי אנחנו הפועל ירושלים. הפוקוס צריך להיות על המשחק הראשון. בפן האישי עדיין קשה לי עם פיינל פור כי סדרות היו יכולות להיות מדהים גם בחצי גמר ובגמר. לכל אחת מ-4 הקבוצות יש סיכוי לזכות באליפות. נתכונן למשחק הכי טוב שאפשר".


קפטן הפועל חולון שלומי הרוש: "אילת עשו נגדנו סדרה מדהימה והם ידעו בדיוק מה אנחנו הולכים לעשות ועצרו את החוזקות שלנו. אנחנו מגיעים לפיינל פור והכל יכול לקרות. לא נפגוש את האותה הפועל ירושלים שפגשנו בגביע והם טובים יותר ואנחנו צריכים לבוא הכי מוכנים".


מאמן הפועל חולון, דן שמיר: "אנחנו מגיעים אחרי עונה מעניינת, עברנו שינויים ואין צורך להיכנס לזה. בזמן מסויים היינו הקבוצה הכי טובה בליגה מבחינה סטטיסטית ואחר כך עברנו כמה שינויים וסדרה מאוד קשה וסוחטת מול אילת. אנחנו לא בקו הבריאות בימים האחרונים".


"יש הרבה ברברת על עניין גלן רייס ולכל אחד יש דיעה ויש הד גדול, אני לא אכנס לזה עכשיו. אנחנו נשענים על מה שיש לנו. הרבה שחקנים אצלנו עשו המון ולקחנו את גביע המדינה והנה אנחנו גם כאן. לגבי גלן רייס זה לא בגזרה שלי ואני חושב בצורה אמוציונלית שהיה צריך להחזיר אותו, אבל בכל מקרה אנחנו נתכונן לכל התרחישים האפשריים שיכולים להיות".


פרנקל, המאמנים והשחקנים במסיבת העיתונאים (עודד קרני, מנהלת הליגה)
 

קפטן הפועל ירושלים, יותם הלפרין: "אני חושב שמי שנמצא כאן ראוי להיות כאן. הפיינל פור הזה הוא מהשיוויניים שהיו בשנים האחרונות. עצם זה שהיינו שם בעונה שעברה זה נותן לנו שקט נפשי לדעת לקראת מה אנחנו הולכים. שום תוצאה שתהיה לא תיחשב כהפתעת השנה בכדורסל. לדעתי יש משהו יותר הוגן בסדרה גם לשחקנים וגם למאמנים, אבל זו הסיטואציה ואליה נתכונן".


"עברנו המון טלטלות השנה, הוחלפו מאמנים ושוחרר הסקורר הכי טוב שלנו. לאחרונה מצאנו איזון והיררכיה שהינו מאוד צמאים אליה והיום השחקנים יודעים טוב יותר מה הם צריכים לעשות. הציפיות הפ גבוהות כי השנים האחרונות היו שנים טובות של הפועל ירושלים בגזרה המקומית. היציבות הזאת זה משהו שמאוד חשוב למועדון ואני קווה שנמשיך להיות אלופים לעוד שנה אחת".

מאמן מכבי תל אביב, ספאחיה: "מכבי תל אביב מספיק טובה ומספיק בכושר. יש לנו הרבה כבוד להפועל תל אביב, אבל לאורך השנה למדנו מה היכולות שלהם. זה לא משנה אם מכבי זכתה או לא זכתה באליפות בשנים האחרונות. במכבי תל אביב תמיד יש לחץ לזכות באליפות".



תמיד יש לחץ במכבי תל אביב לזכות באליפות, בלי קשר לזכיות או אי זכיות בשנים האחרונות. ספאחיה (עודד קרני, מנהלת הליגה)


מהצד של הפועל תל אביב, אמר מאמן הקבוצה, דני פרנקו: "התגעגעתי מאוד לפיינל פור ומבחינתינו זה 'וי' גדול מאוד שרצינו להשיג. כל השיטה של פיינל פור נקבעה כדי לטרפד את הפייבוריטית. בשיטת משחק אחד נותנים אפשרות לכל אחת מהקבוצות. בערב אחד נתון אי אפשר להצביע על פייבוריט והסיכויים שווים בין כל הקבוצות. הרעשים שאני שומע הם בעיקר רעשים של התרגשות אמיתית וכנה. יש שמחה גדולה מעצם החזרה של הפועל תל אביב לקדמת הבמה". 


"ככל שהעונה התקדמה התחברנו יותר ויותר ולמדנו ביחד לעבוד ולעשות את אחד את השני יותר טובים וכקבוצה שיחקנו יותר טוב. הבאנו חיבור קבוצתי טוב יותר ויש לנו דרך מסויימת לשחק בה. את התוצאות של התהליך ראינו בתקופה האחרונה ונשתדל להתעקש ולהיצמד לדברים שמוציאים את הטוב מאיתנו".


הקפטן האדום, רביב לימונד: "אנחנו מגיעים לפיינל פור ונגיע הכי מוכנים שאנחנו יכולים ונעשה את המיטב כדי לנטרל את היריבה. העלייה לפיינל פור מרגישה כאילו הורדתי קוף מהגב ובשנה הזאת עם הצוות המדהים שסביבי הצלחנו לחזור ועבורי זו היתה התרגשות גדולה. עכשיו אחרי שהשגנו את הפיינל פור העיניים לכיוון הבא".


בהמשך נערך גם טקס מצטייני העונה, כשנמרוד לוי זכה בשחקן המשתפר, יובל זוסמן הוא התגלית, חואקין שוכמן שחקן ההגנה, אדריאן בנקס השחקן השישי וג'רמי פארגו מצטיין שלב רבע גמר הפלייאוף. סק הנרי, ג'רום דייסון, עמית שמחון, ג'ו אלכסנדר וזאק לידיי נבחרו על ידי גולשי אתר המנהלת ופאנל התקשורת לחמישיית העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי