דונלד טראמפ: אלופת ה-NBA לא מוזמנת, לא לברון ולא קרי

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ | Gettyimages

רגע לפני המשחק הרביעי בין גולדן סטייט לקליבלנד, נשיא ארצות הברית התייחס לראשונה לכך שכוכבי ה-NBA אחידים בדעתם שלא להגיע לבית הלבן: "לא נזמין אף אחת מהשתיים. אם הוושינגטון קפיטלס ירצו להגיע, אני כאן"

(גודל טקסט)

נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ, שכבר הצהיר על כך שלא יזמן את אלופת ה-NFL פילדלפיה איגלס בעקבות כריעת הברך בהמנון, אקט מחאתי כמובן, הודיע היום (שישי) כי גם אלופת ה-NBA, ככל הנראה גולדן סטייט שכבר ביתרון 0:3 מבטיח על קליבלנד קאבלירס, לא תוזמן.

לעיתונאים אמר היום דונאלד טרמפ: "לא הזמנתי את לברון ג'יימס ולא את סטף קרי. לא נזמין אף קבוצה". דבריו מגיעים כמובן בתגובה לכך ששני הכוכבים של הקאבס והווריירס בהתאמה הצהירו כי גם כך אין בכוונתם להגיע לבית הלבן אם וכאשר יוזמנו.

הראשון לבקר את טראמפ על ביטול הזמנת האיגלס היה לברון ג'יימס שאמר: "זה טיפוסי לו. אני יודע שלא משנה מי תזכה באליפות, אף אחד לא יגיע לבית הלבן בכל מקרה". קווין דוראנט וסטף קרי מהווריירס מיהרו לתמוך בדברי "המלך".

מי שדווקא כן זכתה להזמנה היא הוושינגטון קפיטלס, קבוצת ההוקי קרח שזכתה בסטנלי קאפ: "אם הם ירצו להגיע, אני כאן. אם הם לא ירצו לבוא, אני גם לא ארצה אותם פה". כידוע, המשחק הרביעי בסדרת גמר ה-NBA ייערך הלילה (בין שישי לשבת, 04:00) וניצחון של הווריירס יעניק להם רשמית את האליפות שנה שנייה ברציפות.


דוראנט וקרי. נשיא ארצות הברית לא מחכה להם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי