הרכש השני: אנג'לו קלויארו חתם במכבי תל אביב

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | מכבי תל אביב

האלופה התחזקה בפורוורד (28, 2.03) שהגיע מבאנביט: "המטרה להתאים לפאזל". ספאחיה: "יש לו IQ כדורסל מדהים". העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בליגה הטורקית, עם 45.8 אחוזים מחוץ לקשת

(גודל טקסט)

שחקן רכש שני למכבי תל אביב. הפורוורד אנג'לו קלויארו (28, 2.03) חתם בקבוצה לעונה והצטרף לקנדריק ריי. "אני נרגש מאוד שיש לנו את אנג'לו בסגל", הגיב המאמן נבן ספאחיה לאתר הרשמי. "יש לו IQ כדורסל מדהים והוא חבר לקבוצה נהדר. העמדה הטבעית שלו היא stretch 4 ואנחנו חושבים שהוא יתאים לשיטה שלנו".

"אני שמח מאוד להצטרף למשפחת מכבי", אמר קלויארו לאתר הרשמי של המועדון. "שמם של האוהדים בצהוב עשה כברת דרך באירופה ואני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אשמע אותם מעודדים אותנו. אני מאמין בעבודת צוות והמטרה שלי היא להתאים לפאזל של מכבי".

מדובר באמריקאי, יליד קליפורניה, בעל אזרחות איטלקית. קלויארו שיחק בקולג' בסן פרנסיסקו ולא נבחר בדראפ 2012. הוא עבר בבולגריה וגרמניה לפני שחתם באוברדוריו הספרדית ב-2015. בשנתיים האחרונות שיחק בטורקיה ואשתקד הוביל את באנביט לחצי הגמר הפלייאוף מול פנרבחצ'ה ולרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א.

הוא תרם 13.1 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-35 הופעות בזירה המקומית, כשהוא מוביל את קבוצתו בשני הפרמטרים. הוא פורוורד עם קליעה נהדרת מחוץ לקשת ואת העונה בטורקיה סיים עם 45 אחוזים משלוש, לצד 67.4 אחוזים לשתי נקודות ו-82.7 אחוזים מהקו.

בליגת האלופות של פיב"א העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים. קלויארו הצטיין בסדרת חצי הגמר מול פנרבחצ'ה, כשבמשחק הראשון קלע שיא עונתי של 29 נקודות, מה שלא הספיק לבאנביט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי