טיילור האניקט נהרג בקרב יריות עם שוטרים בארה"ב

האניקט
האניקט | צילום: AFP

כדורסלן נס ציונה בעבר, ששיחק בין השאר בסקרמנטו, באנאדולו אפס ובחימקי, התבצר בביתו בלוס אנג'לס, אחרי שאימו דיווחה למשטרה על התנהגותו המוזרה. הוא נורה לאחר שירה לעבר השוטרים

(גודל טקסט)
בשעות הבוקר התקבלה קריאה במשטרת לוס אנג'לס על גבר חמוש שהסתגר בדירה. כשהשוטרים הגיעו למקום נורו לעברם יריות מתוך הבית והם השיבו באש. מאוחר יותר הסתבר כי הגבר הוא שחקן הכדורסל טיילר האניקט ששיחק בישראל בעירוני נס ציונה ובין היתר גם בסקרמנטו ב-NBAובאנאדולו אפס. בעונה שעברה שיחק בחימקי מוסקבה. 


במקום התפתח כאמור קרב יריות במהלכו נהרג השחקן. כרגע לא ברור אם הוא שם קץ לחייו או שדווקא יריות השוטרים היו אלה שפגעו בו. מי שהזעיקה את המשטרה למקום היא אימו של השחקן שדאגה לשלומו לאחר שבימים האחרונים התנהג בצורה מוזרה. תושבי האיזור פונו מחשש לבטיחותם. 



הנהלת נס ציונה מסרה בתגובה: "משפחת עירוני נס ציונה קיבלה בתדהמה את החדשות על דבר מותו של שחקן הקבוצה בעבר טיילר האניקאט בביתו בארצות הברית. טיילר שיחק בקבוצה בעונתה הראשונה וההיסטורית בליגת העל והיה מאבני היסוד של תקיעת היתד של הקבוצה בליגה הראשונה. טיילר נשאר בקשר טוב עם אנשי המועדון והקהל ותמיד יישאר אחד השחקנים האהובים והטובים שהיו במועדון ושמור לו מקום של כבוד בהיסטוריה של המועדון ובלב של כולנו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. נוח על משכבך בשלום, טיילר".


הפורוורד בן ה-27 והבחירה ה-35 בדראפט 2011 ב-NBA, שיחק בנס ציונה ב-2013/14 ולאחר שהציג יכולת טובה המשיך לשנתיים בחימקי, לפני שעבר לשנה באנאדולו אפס וחזר לחימקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי