פורסם המחזור הראשון ביורוליג: מכבי ת"א תתארח אצל פנאתינייקוס

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

מנהלת היורוליג פרסמה את המשחקים במחזור הפתיחה, החבורה של ספאחיה תצא למשחק חוץ קשה ביוון ב-10.11 מול הקבוצה לה הפסידה פעמיים בגמר המפעל בעבר. דיווחים כי סקוטי ווילביקן סיכם את תנאיו אצל הצהובים

(גודל טקסט)

מנהלת היורוליג פרסמה היום (שני) את לוח המשחקים של המחזור הראשון בעונת 2018/19. מחר יפורסמו כל המחזורים, אך לפני כן  קיבלנו הצצה את המפגשים הראשונים והמסקרנים.

מכבי תל אביב תצא כבר במחזור הראשון למשחק חוץ קשה נגד פנאתינייקוס. היוונים סיימו את העונה הקודמת ביורוליג במקום הרביעי בעונה הסדירה, והפסידו לריאל מדריד בסדרת ההצלבה בארבעה משחקים. בליגה המקומית פנאתינייקוס סיימה את העונה כאלופה בפעם השנייה ברציפות והיא מגיעה למשחקי היורוליג רעבה, אחרי שבע שנים ללא זכייה ושש ללא פיינל פור. שתי הקבוצות ייפגשו ביום הראשון של המשחקים, חמישי 11.10.

מי שינסה לעזור למכבי תל אביב בעונה האירופית שעומדת לפניה ובמשימה לחזור לצמרת היורוליג הוא סקוטי ווילבקין, שעל פי דיווחים באירופה סיכם במכבי תל אביב לשנתיים. הרכז (1.88 מ') מגיע לקבוצה מדרושפאקה, קבוצתו הקודמת של דיוויד בלאט.

המחזור הראשון ביורוליג (האתר הרשמי)
המחזור הראשון ביורוליג (האתר הרשמי)

הטורקים יפתחו את העונה האירופית נגד האלופה ריאל מדריד, במשחק הפתיחה הרשמי של העונה, וקבוצתו הנוכחית של בלאט אולימפיאקוס תפגוש יום לאחר מכן את חימקי מוסקבה ברוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי