הישג ענק: העתודה מחצה את ספרד ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה

זוסמן
זוסמן | אתר רשמי

נבחרת ישראל עד גיל 20 העפילה לשלב ארבע האחרונות בטורניר היוקרתי אחרי שפירקה את המעצמה הספרדית 75:98. זוסמן הצטיין עם 25 נק'. החבורה של בית הלחמי ממתינה למנצחת בין צרפת לסרביה

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל ממשיכה לייצג אותנו בכבוד כשהערב (חמישי) היא דרסה את נבחרת ספרד 75:98 בשלב שמונה האחרונות ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות. 

הספרדים, שזכו בטורניר בשנת 2016, נחשבו גם הפעם לפייבוריטים הגדולים להגיע עד הסוף, אך הם הודחו כאמור על ידי החבורה הלוחמת של אריאל בית הלחמי ששיחקה כדורסל מצוין ולא יהיו בין ארבע הגדולות של אירופה לראשונה מזה 11 שנים.



הנבחרת הישראלית שהגיעה עד לשלב הגמר בשנה שעברה רחוקה משחק אחד בלבד מאותו הישג והיא תפגוש ביום שבת (21:15) את המנצחת בין צרפת לבין סרביה. המפגש בין שתי הנבחרות יתקיים היום (חמישי) בשעה 19:00. 


יובל זוסמן הציג יכולת נפלאה וסיים את המשחק עם 25 נקודות, 3 ריב' ו-5 אס'. אצל הספרדים יואל פרה בלט עם 24 נקודות. רשימת הקלעים המלאה: מייקל בריסקר 22, גיל בני 18 (10 ריב'), מיירון רוינה 16, דני אבדיה 8, עידו פליישר 4, מיכאל מושקוביץ' 2, עידו שבת 2, גבריאל צ'יצ'יאשוילי 1.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי