במכבי ת"א מבינים: זוסמן ואבדיה יישארו רק אם יקבלו דקות

יובל זוסמן
יובל זוסמן | FIBA

נבחרת העתודה תנחת הערב בישראל כאלופת אירופה וצפויה לזכות לקבלת פנים חגיגית. שהיכולת של המצטיינים לא נעלמה מעיני הצהובים. באיגוד השחקנים בירכו: "12 המופלאים". פרנקל: "נשמח לראותם משפיעים בליגה"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה תשוב היום (שני) לישראל כאלופת אירופה לראשונה בתולדותיה. מצפה לה קבלת פנים חגיגית בנמל התעופה בן גוריון ולפני שיתחילו החגיגות תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות הזוכים הטריים.

מיד לאחר הזכייה כל הנוגעים בתחום הכדורסל בארץ מיהרו לברך את הזוכה הטרייה, כולל איגוד השחקנים שהוציא הודעת ברכה בה נאמר בין היתר: "ארגון שחקני הכדורסל מברך את חבריו הצעירים אלופי אירופה שהערב הביאו הרבה כבוד לכדורסל הישראלי. 12 המופלאים האלה חייבים לקבל ביטוי בליגת העל במקומם של שחקנים זרים שמגיעים הנה בגלל פטור ממס. הגיע העת שראשי הקבוצות והמנהלת יבינו שאין תחליף לשחקן הישראלי".

גם מנהלת הליגה בירכה ואיחלה הצלחה לשחקנים הצעירים בהמשך הדרך: "מנהלת הליגה ויושב הראש שמואל פרנקל מברכים את איגוד הכדורסל על הישגה המדהים והמרגש של נבחרת העתודה. כולנו תקווה שבעתיד נראה את שחקני העתודה מככבים ומובילים את הנבחרת הבוגרת להצלחות וכמובן נשמח לראותם כשחקנים משפיעים ודומיננטיים בליגת ווינר סל".

חשוב לציין כי האליפות הבאה, שתיערך בשנה הבאה, תתקיים בתל אביב וכמובן כשהנבחרת הישראלית תגיע כמחזיקת התואר ולא מעט שחקנים שהובילו אותה להישג צפויים להמשיך ולהוביל אותה גם באליפות הבאה. דני אבדיה, אחד מכוכבי האליפות, ישחק כבר ביום שבת עם הנבחרת עד גיל 18 באליפות המקבילה בלטביה.

ההצלחה באליפות לא נעלמה מראשי מכבי תל אביב שמבינים עכשיו ששני השחקנים המצטיינים שלה באליפות, דני אבדיה ויובל זוסמן, לא ימשיכו במועדון אם לא יקבלו דקות משחק משמעותיות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי