מכה לאוקלהומה: ראסל ווסטברוק עלול להחמיץ את פתיחת העונה

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

כוכב הת'אנדר נפצע בברכו באימון ויזדקק לניתוח, ממנו יתאושש רק בעוד מספר שבועות וייתכן שלא יהיה כשיר למשחק הראשון של העונה נגד האלופה גולדן סטייט

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA בפתח, עם משחקי הקדם עונה מתחילים בסוף ספטמבר ומחזור המשחקים הראשון כבר ב-16.10, אבל ייתכן ואחת הקבוצות שצפויות להגיע רחוק תיאלץ להסתדר בלי הכוכב המוביל שלה. אוקלהומה סיסי ת'אנדר הודיעה היום (רביעי) שראסל ווסטברוק נפצע באימון וייאלץ לעבור ניתוח.

הרכז (1.91) עבר טיפול ראשוני אך בבדיקה הוחלט שיעבור ניתוח בברכו והתהליך ייארך מספר שבועות. על פי ההערכה, ווסטברוק יחזור לפעילות ב-10 באוקטובר, שישה ימים לפני המשחק הראשון של העונה נגד גולדן סיטייט (17.10 5:30 שעון ישראל), אך קיימת אפשרות שהכוכב ייאלץ להמתין מספר ימים לאחר מכן להתאוששות מלאה.

ווסטברוק הוביל את אוקלהומה להישגים חסרי תקדים בעונות האחרונות, כאשר הוא מעמיד נתונים אישיים בלתי נתפסים. באפריל האחרון הוא הפך לשחקן הראשון אי פעם שמסיים שתי עונות עם ממוצע טריפל-דאבל, שנה לאחר שהפך לשני שמסיים עונה אחת עם נתון כזה. כמו כן, הוא השחקן הרביעי בהיסטוריה שעשה מעל 100 טריפל-דאבלים בקריירה. והוא עוד לא בן 30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי