קאמבק ענק להפועל ב"ש שניצחה 76:83 את גלבוע/גליל

טראוויס ווריק
טראוויס ווריק | דני מרון

העולה החדשה ממשיכה להפתיע את כולם. אחרי העפלה לגמר גביע ווינר, חבורתו של רמי הדר חזרה מפיגור של 22 נק' ורשמה ניצחון דרמטי. ברון קלע 18 נק' לזכות הקבוצה הדרומית, 29 נק' של קלי לא הספיקו לקבוצתו

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגת ווינר סל הסתיים בניצחון הסנסציוני של הפועל באר שבע/בני שמעון על הפועל גלבוע/גליל. קבוצתו של רמי הדר שהעפילה לגמר גביע ווינר ממשיכה להוכיח שמקומה הוא בליגת העל.

המשחק נפתח לטובת הפועל גלבוע/גליל כשג'יימס קלי קלע 13 נקודות ברבע הראשון שהוביל את קבוצתו ליתרו דו ספרתי על העולה החדשה בסיום הרבע הראשון ואחרי 20 דקות של כדורסל הפועל ב"ש נכלאה לפיגור של 42:23.

ברבע השלישי הפועל באר שבע החלה לחזור למשחק בזכות טראוויס ווריק שקלע מספר שלשות חשובות שצמצמו את ההפרש רק למינוס שמונה. ברבע המכריע קבוצתו של רמי הדר סיפקה תצוגת כדורסל נפלאה כשקבוצתו קלעה לא פחות מ-32 נקודות שהובילו לניצחון 76:83 לזכות הפועל באר שבע.


ג'יימס קלי. הצטיין במשחק אך סיים בצד המפסיד (דני מרון)

קלעו להפועל באר שבע: טיילור ברון 18, חמישה אסיסטים ושלוש חטיפות, טראוויס ווריק 16, סמאג' כריסטון 16, חנן קולמן 12, שמונה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים וארבע חטיפות, ג'אקים דונאלדסון 10 נק', ג'ורדן סווינג 8, בן אייזנהארט 2, עמית גרשון 1.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'יימס קלי 29 ו-11 ריבאונדים, בראיינט קרופורד 14, בן אלטיט 9, חואקין שוכמן 7, איאן מילר 6, טל קרפלס 6, אריאל נבון 3, נתנאל ארצי 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי