מקגרגור: לוחם אמיתי מסתגל להכל, אתמודד עם מייוות'ר

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | צילום: אינסטגרם

לקראת קרב מאה מליון הדולר (בין שבת לראשון ב-04:00, ישיר בספורט1) לוחם ה-UFC האירי סיפר איך יתמודד עם סגנון הלחימה השונה מול המתאגרף שמעולם לא הפסיד, ונרגש מהקרב הראשון כאבא: "הבן שלי לא מפריע לישון"

(גודל טקסט)

מליוני אוהדי אגרוף ו-UFC ברחבי העולם כבר לא יכולים לחכות לקרב מאה מליון הדולר, בין קונור מקגרגור לפלויד מייוות'ר שייערך ב-04:00 לפנות בוקר בין שבת לראשון בלאס וגאס, וישודר בלעדית בשידור ישיר בספורט1.


בראיון ל-"סקיי ספורט" סיפר הלוחם האירי על ההכנות, ובעיקר על העובדה שלראשונה בחייו הוא מתכונן לקרב כאבא: "התינוק שלי ישן טוב, כאילו הוא מבין ויודע מה קורה עם אבא שלו. הוא ממש לא מפריע לשינה שלי".
 

"לפני שהוא נולד לא ידעתי מה יקרה", המשיך מקגרגור, "חששתי שכמו כולם אני איאלץ לעזוב ולהתחרות כשהוא בבית. אני שמח שזה לא קרה. הלידה שלו פתחה לי את העיניים ועוררה בי יראת כבוד".

Playing in the boxing ring with my son.
Life is good! pic.twitter.com/D6woZYmpMO

— Conor McGregor (@TheNotoriousMMA) August 17, 2017

לוחם ה-UFC ניצב בפני אתגר עצום, והוא שואף לנצח מתאגרף שמעולם לא הפסיד קרב, בסגנון קרב שהוא לא מנוסה בו. על כך טען: "לוחם אמיתי יודע להסתגל ולהתמודד עם כל סיטואציה. גם אני, למרות שמעולם לא התחריתי תחת מערכת הכללים של האגרוף, אצליח להשתלט על זה".

Full of Irish horse power I am going to run you over. pic.twitter.com/NtaczPEnVM

— Conor McGregor (@TheNotoriousMMA) August 22, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי