נדאל: הרגשתי כאב, אבל לא האמנתי כמה זה חמור

נדאל
נדאל | טוויטר

המדורג מס' 1 בעולם פרש במערכה החמישית ברבע הגמר אוסטרליה ואיפשר לצ'יליץ' להתקדם לחצי הגמר. פעמיים בקריירה אולץ הספרדי לפרוש והקודמת הייתה בדיוק באותו מקום ובאותו מעמד

(גודל טקסט)
"כבר במערכה הרביעית, אחרי איזה דרופ שוט, הרגשתי כאב בירך, קלטתי שמשהו קורה אבל לא יכולתי להעריך עד כמה זה חמור", כך שהוא עצבני ודומע סיכם רפאל נדאל את הפציעה בשלב רבע הגמר מול מריאן צ'יליץ' שאילצה אותו לפרוש במהלך המערכה החמישית ולסיים את טורניר אוסטרליה הפתוחה, "זה היה רגע נורא, לא דמיינתי אפילו עד כמה".


"In the fourth at one movement, one dropshot I think, I felt something. At that moment I thought something happened, but I didn't realise how bad, how bad was what's going on in that moment."

– Rafael #Nadal#AusOpenpic.twitter.com/k6onhOESIE

— #AusOpen (@AustralianOpen) January 23, 2018


נדאל למעשה הפסיק לשחק מאותו רגע בשוויון 2:2 במערכה הרביעית ועד לפרישה. צ'יליץ' זכה בשש משחקונים רצופים וההתמודדות הופסקה במצב של 6:3, 3:6, (5)7:6, 2:6, 0:2. "נדאל הוא יריב אמיתי שנותן מעצמו הכל ומתחרה עד הסוף. זה ממש מצער שדבר כזה קורה לך", סיכם הקרואטי ויתמודד מול קייל אדמונד הבריטי שהדהים מוקדם יותר את גריגור דמיטרוב.



אוסטרליה מהווה גראנד סלאם מנחוס עבור נדאל לא מהיום. רק זכייה אחת, שלושה הפסדים בגמר וקחו עוד נתון סטטיסטי מדהים. הפרישה של השור ממיורקה היום מול צ'יליץ' היתה השנייה בקריירה שלו. הראשונה? מול אנדי מארי ב-2010 ברבע גמר אוסטרליה.

 



אדמונד. הפתיע את דימיטרוב (AFP)


 קייל אדמונד הבריטי (49) גבר 6:4, 3:6, 6:3, 6:4 על גריגור דמיטרוב, המדורג שלישי בעולם, בארבע מערכות והפך לתקווה הבריטית בשלב הבא בהיעדרו של הממלכה. בכך נקם אדמונד בבולגרי שגבר עליו בטורניר בריסביין לפני שבועיים.


אצל הנשים, אליס מרטנס שהפתיעה את אלינה סביטולינה עלתה לשלב הבא – הבלגית המדורגת 37 בעולם גברה בקלות מפתיעה 4:6, 0:6 על המדורגת רביעית וכעת תפגוש את קרוליין ווזניאקי, הדנית המדורגת שנייה בתחרות שהכניעה 0:6, 7:6(3), 2:6 את קרלה סוארס נבארו. עבור ווזניאקי זו הופעה שנייה בחצי הגמר באוסטרליה וראשונה מאז 2011.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי