UFC

התואר עלול להישלל מחביב, שנטש את מסיבת העיתונאים

חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב | האתר הרשמי

אחרי שהביס את מקגרגור והוביל לקטטה המונית, הלוחם הסביר את ההתפרצות שלו: "הוא דיבר על הדת שלי, לא עושים את זה". שלושה מאנשיו נעצרו, מהומות המוניות פרצו מחוץ לאולם. נשיא ה-UFC: "זה מצריך חקירה פלילית"

(גודל טקסט)
חביב נורמגומדוב הביס הבוקר (ראשון) את קונור מקגרגור בנוק-אאוט בסיבוב הרביעי ושמר על תואר אלוף העולם במשקל קל, אך מה שמעסיק את כולם הוא האירוע החריג שהתרחש בסיום כשנורמגומדוב זינק מחוץ לזירה, תקף את אנשיו של האירי ובמקום התפתחה קטטה יוצאת דופן שהסתיימה רק הודות להתערבותם של מספר רב של אנשי אבטחה.


אחד המאמנים של קונור –  דילון דאניס, שחילופי דברים בינו לבין חביב גרמו לאלוף העולם לאבד את העשתונות, הוברח על פי הדיווחים מיציאה צדדית בליווי כוחות אבטחה גדולים. מי שנאלץ לברוח מהאולם הוא בריאן סנדובאל מושל מדינת נבאדה וכוחות משטרה נאלצו לאבטח את הכניסה לאולם במשך כשעתיים לאחר סיום הקרב. נשיא ה-UFC דיינה וייט התייחס לכך: "זה לא בסדר. זה ממש ממש לא טוב מה שקורה פה".

 
 

לאחר מכן וייט התייחס למקרה החריג במסיבת העיתונאים: "זה אירוע ספורטיבי ואם מישהו חושב שהוא יכול להתחיל קטטה אחרי שהקרב הסתיים, זה מצריך חקירה פלילית. זה רע עבור המותג, עבור הספורט ועבור שני הלוחמים".

וייט חשף מה הוא אמר לנורמגומדוב: "הבהרתי לו שהיה לו מזל אם הוא לא ייעצר על ידי המשטרה. הוא אמר לי שאם יעצרו אותו אז הוא רוצה שחגורת האליפות תהיה עליו. כרגע, קיימת אפשרות שהתואר יישלל ממנו".

 

Watching the @TheNotoriousMMA vs @TeamKhabib fight. Unimaginable never thought it would go down like this. Crazier than my fight riot.

— Mike Tyson (@MikeTyson) October 7, 2018

 
 

הנשיא התייחס גם למקגרגור, שספג מהלומות מהצוות של חביב בסיום אך נשאר קר רוח: "הוא התנהג בצורה נהדרת בסיטואציה הזו, הוא בכלל לא הגיב".

 

VIDEO: Khabib Nurmagomedov, Conor McGregor UFC 229 brawl from all angles https://t.co/u308jXw9Kkpic.twitter.com/RRkAS5qd9i

— MMAFighting.com (@MMAFighting) October 7, 2018
 

מה צפוי לקרות כעת: "אני כל כך מאוכזב כרגע. עבדתי במשך 18 שנים בשביל להביא את ה-UFC למקום שבו הוא נמצא כיום. האירוע הזה עמד להיות הראשון או השני הכי נצפה אי פעם ששודר בתשלום, וככה זה מסתיים?" 


נורמגומדוב, שנטש את מסיבת העיתונאים, ניסה להסביר את ההתפרצות שלו: "זה ספורט מכובד, לא ענף של טראש טוק. הוא דיבר על הדת שלי, הוא דיבר על המדינה שלי, הוא דיבר על אבא שלי. הוא שבר אוטובוס וכמעט הרג אנשים. תדאגו בגלל החרא הזה, לא בגלל מה שאני עשיתי היום. אני לא מבין למה עדיין מדברים על זה שאני קפצתי מעל הכלוב". 

 
 

מאוחר יותר נעצרו שלושה מאנשיו של חביב שחשודים כי פרצו לתוך הזירה ותקפו את מקרגרור באגרופים. חביב, שניסה לצאת מהאולם, הותקף על ידי אוהדים זועמים שהשליכו לעברו חפצים. לאחר מכן פרצו קטטות המוניות בין אוהדים משני המחנות שפוזרו רק לאחר התערבות של כוחות משטרה.

 

Pandemonium breaks out at #UFC229 as Khabib Nurmagomedov goes after Conor McGregor's team (@allelbows) pic.twitter.com/NmxTaCQA1b

— MMAFighting.com (@MMAFighting) October 7, 2018
 

Khabib Nurmagomedov v Conor McGregor was nothing short of explosive – inside and outside the octagon – and not for the right reasons.

Just have a look at all this https://t.co/dZetGdedEY#ufc229#bbcufcpic.twitter.com/eD1Sx53wq7

— BBC Sport (@BBCSport) October 7, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי