בלם קורדובה, אדימאר, בו פגע כריסטיאנו רונאלדו ואחר כך התנצל בפניו קיבל את ההתנצלות ואמר אחרי ההפסד לריאל מדריד: "מבחינתי הנושא סגור. אני מצפה שרונאלדו יקבל עונש רגיל כמו כל שאר השחקנים. אני יודע שהוא התנצל ואני מקבל את ההתנצלות שלו".


לשאלה מה קורה לפי דעתו לרונאלדו השיב: "הוא היה קצת מחומם ומתוסכל מהמשחק, כי הדברים לא הסתדרו לריאל כפי שרצו. אלה דברים שיכולים לקרות לכולנו. זה קרה וזהו. אני סולח לו. הוא לא התקשר אלי ולא דיברנו אחרי המשחק, אבל זה מספיק עבורי. לא הייתי אומר הוא ניסה לתקוף אותי. הרגליים שלו פגעו בי וגם היד בפה".
  
השערוריה של רונאלדו הסתיימה במכות ללא כדור שהכניס באדימאר. כשירד מכר הדשא אחרי האדום לצלילי הבוז של אוהדי קורדובה הוא קרע את הסמל שעל חולצת ריאל מדריד שזכתה באליפות העולם לקבוצות כדי לסמן להם כי הם עדיין משחקים מול הקבוצה הטובה בעולם. 
  
קרלו אנצ'לוטי אמר: "אני לא יכול לשפוט, לא ראיתי מה היה שם. לא דיברתי איתו בכלל על מה שקרה על המגרש". על היכולת של קבוצתו: "קורדובה שיחקה טוב על מתפרצות. הדשא היה גרוע ולא ישר, אבל עדיין הצלחנו לכבוש פעמיים. לא אהבתי את היכולת במחצית הראשונה, וזה הכעיס אותי. אבל כדי לקחת אליפות צריך לנצח משחקים כאלה".

העיתון 'אס' כתב שגארת' בייל הציל את כריסטיאנו רונאלדו כאשר גרם לפנדל ובעט אותו פנימה. "בייל עזר לרונאלדו בכך שאחרי האדום הוא הצליח להחזיר לבדו את הקבוצה לתמונה". בייל כבש את השער ה-100 של ריאל מדריד העונה (64 בליגה, 16 באלופות, 11 בגביע המלך ו-6 באליפות העולם לקבוצות, 2 בסופרקאפ של אירופה ואחד בסופרקאפ האירופי).
  
העיתון של מדריד 'אל מונדו' (לא עיתון הספורט) נתן למשחק את הכותרת: "ניצחון, איפוטנטיות ושערוריה". העיתון תקף את סרחיו ראמוס שגרם לפנדל בשעה שיחסיו עם הנשיא פלורנטינו פרס מתוחים בגלל הארכת החוזה. העיתון גם כתב שרונאלדו הפגין את אחד ממשחקיו הכי גרועים העונה ורק בייל וקארים בנזמה החזיקו את הקבוצה. ה'אל מונדו דפורטיבו' של קאטלוניה כתב: "ניצחון לא צודק ואכזרי של ריאל מדריד.