המשחק בו תארח את היום ארסנל את צ'לסי באמירויות (שידור חי מ-17:45) מוגדר כהזדמנות אחרונה של ארסנל וקבוצות הצמרת לעצור את צ'לסי מדהירה לאליפות. 

עם זאת, יהיו בו נושאים נוספים, שכן נראה שרק נס יכול לקחת מהבלוז את האליפות. הסיפור המשני, הוא כמובן זה של ארסן ונגר, שמעולם לא ניצח את מוריניו וצ'לסי ב-12 ניסיונות.

רגע לפני שריקת הפתיחה יש גם חדשות מעניינות מהמשחק. אחרי שהופיעו ידיעות בתקשורת הספרדית כאילו ריאל מדריד מרחרחת אחרי אדן הזאר הודיע ז'וזה מוריניו שהוא שווה 200 מיליון ליש"ט. 'הסאן' הלונדוני וה'דיילי סטאר' כתבו הבוקר שזה הסימן הברור ביותר שמוריניו לא ימכור את הכוכב הבלגי.

הפורטוגלי נקב במחיר האסטרונומי בערמומיות כשאמר: "אדן הזאר שווה 100 מיליון ליש"ט פלוס אחד מהכוכבים שלהם גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו או חאמס רודריגס. זאת בגלל שהוא צעיר מאוד. כל אחד מהשחקנים האלה שווה 100 מיליון ליש"ט". ב'סאנדיי מירור' חישוב את זה אחרת וכתבו: "כל רגל של הזאר שווה מאה מיליון ליש"ט". 

מוריניו אמר שהוא לא חושב שבלאנקוס יבואו לדפוק אצלו בדלת: "אם הם רוצים אותו הוא יהיה הראשון לדעת. היחסים שלי עם הנשיא וההנהלה בריאל מדריד לא מאפשרים להם לסגור דברים מאחורי הגב שלי. אני בוטח בהם במאה אחוז. אם בריאל מדריד רוצים אותו שיתקשרו אלי. זו הדרך בה אני מרגיש כלפי הנשיא פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס". אגב, סעיף השחרור של רונאלדו לבדו הועמד על מיליארד יורו (716 מיליון ליש"ט). 

'המיוחד' אמר שהוא לא רוצה שהראש של הזאר יהיה בזכייה אפשרית הערב בתואר "כדורגלן השנה" של איגוד השחקנים האנגלי, אלא במשחק נגד ארסנל. "אם ננצח את ארסנל ואת לסטר ביום רביעי בחוץ נזכה באליפות ואני רוצה שנתרכז בזה".

הפורטוגלי גם עקץ את ארסן ונגר שטען, כי המשחק של צ'לסי לא אטרקטיבי וקל מאוד לזכות בתארים אם אתה משחק הגנתי לאורך כל הדרך. כשמוריניו נשאל האם הוא חושב שארסנל תתקוף אותו כמו שעשתה מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' ענה: "ארסנל קבוצה התקפית, לא? הגנה לא חשובה וזה קל מאוד להגן. אני לא ראיתי שהיה להם כל כך קל נגד מונאקו באלופות (הפסד 3:1)".

מוריניו השתמש השנה רק ב-20 שחקנים מהסגל שלו וזו כמות השחקנים המעטה ביותר ששיחקה עבור קבוצה בפרמיירליג. כשנשאל על כך צחק: "זה גם חלק מהפרויקט שלנו. פחות שחקנים, פחות משכורות. אתה יכול לשלם יותר לשחקן מסוים, כי אתה לא צריך סגל של 28 שחקנים. אתה מביא כמה ילדים מהאקדמיה עם משכורות נמוכות ונותן לשחקנים כמו הזאר קצת יותר".

זה יהיה משחקו הראשון של ססק פברגאס באמירויות מאז חזר לאנגליה ויש מחלוקת מי לא רצה את מי. ססק את ארסנל או להיפך. עוד מחלוקת שמוריניו טוען, כי עדיין לא סלח עליה היא הדחיפה שקיבל מונגר באוקטובר 2014.

ארסן ונגר שם את יהבו באוליביה ז'ירו החלוץ שלו שהוא טען, כי הפך להיות "מפלצת פיזית" והוא רחוק מאוד מהשחקן שהגיע לקבוצה ביולי 2012 ממונפלייה. הוא כבש העונה 18 שערים ב-30 משחקים והפך לשרירי יותר ומוצק. "יש לו חוזק גופני פנטסטי. תראו תמונות שלו מאז הגיע ותמונות עכשיו וזה שחקן אחר לגמרי גופנית. כשהוא דורך לך על הרגל אתה מרגיש את זה. הוא משחק עם הגב לשער ובועטים בו הרבה". החלוץ הצרפתי החמיץ שלושה שערקים בטוחים מול מונאקו בהפסד בליגת האלופות 1:3, אבל מאז הבקיע 7 שערים ב-9 משחקים. 

בלם ארסנל לורן קוסלייני אמר: "אנחנו צריכים לנצח פעם אחת את צ'לסי של מוריניו עבור ארסן ונגר. מוריניו אוהב את המשחקים הפסיכולוגיים, אבל זה לא עובד תמיד. הדברים נקבעים עלח כר הדשא. אני מקווה שלפחות רק פעם אחת הבוס שלנו ינצח את מוריניו".

פר מרטסאקר בספק למשחק ואילו מוריניו יחליט ברגע האחרון אם דייגו קוסטה יהיה כשיר למשחק.

סטטסטיקה למשחק:
 
ארסנל לא כבשה מול צ'לסי בארבעת המשחקים האחרונים שלהם וספגה עשרה שערים. הם ניצחו רק שניים מתוך 12 משחקי הליגה האחרונים נגד צ'לסי (כשמוריניו לא היה המאמן). ניצחון הבית האחרון של התותחנים על ארסנל היה ב-2010. במשחק הקודם באוקטובר 2014 נוצחה ארסנל בברידג' 2:0 ולא בעטה אפילו כדור אחד למסגרת לראשונה מאז 2003.
 
בתוך כך ארסנל רוצה ניצחון ליגה תשיעי רצוף מאז הפסידה לטוטנהאם הוטספר. היא ניצחה 11 משחקים ברציפות בכל המסגרות. ב-2015 השיגה ארסנל 33 נקודות יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.
 
הרכבים משוערים:
 
ארסנל: אוספינה, בלרין, גבריאל, קוסיילני, מונריאל, קוקלאן, קאסורלה, ראמזי, אוזיל, סאנצ'ס, ז'ירו
 
צ'לסי: קורטואה, איבנוביץ', קייהיל, טרי, אספיליקווטה, מאטיץ', זומה, ווליאן, פברגאס, הזאר, דרוגבה