ם גרנט כתב הבוקר (ראשון) טור לעיתון 'הסאן' על בלם צ'לסי ,ג'ון טרי אותו אימן כשהיה מנג'ר הקבוצה. גרנט שפע מחמאות לקפטן הוותיק שאמור לחגוג את הזכייה באליפות עם צ'לסי. (שידור ישיר בספורט1 החל מ-15:20).

"אף אחד לא צריך להיות מופתע לאור היכולת של ג'ון טרי השנה", כתב גרנט. "אחרי הכל, אם אתה מראה את אומץ הלב לעבור את מה שהוא עבר בגמר האלופות ב-2008, לא יכולות להיות לך ספקות לגביו. אחרי מה שקרה במוסקבה לא היה לי ספק שהוא ייצא מזה מחוזק".
גרנט דיבר על טראומת החמצת הפנדל של ג'ון טרי לאחר שהחליק בבעיטה המכרעת והוביל לזכיית מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

המאמן הישראלי הוסיף: "אחרי מה שראיתי ממנו בזמנים קשים, ידעתי שהוא ייקח את זה איתו לכל ימי חייו וישתמש בכאב הזה כדי לחזק את עצמו עוד יותר. זה לא קל להחמיץ כזה פנדל ואני לא בטוח שהרבה שחקנים היו מתאוששים מזה במהירות כל כך גדולה, אבל טרי היה אפילו שחקן טוב יותר לאחר מכן".
"כשהוא החמיץ את הפנדל אמרתי לו שלאנשים יש זיכרון קצר והוא צריך לזכור שהוא היה אחת הסיבות שיצאנו ממצב קשה בתחילת העונה עד להעפלה לגמר האלופות".
על הרושם שעשה עליו טרי כתב: "התרשמתי מאוד ממנו בתחילת הקריירה שלי בצ'לסי. אלה היו זמנים לא קלים, כי החלפתי מנג'ר גדול כמו ז'וזה מוריניו, אבל ג'ון היה הראשון שהבין שצריך ללכת הלאה. הוא איחד את הקבוצה ודיבר איתם. ראיתי מיד כמה חיובי ומחויב הוא היה לקבוצה. הדבר הראשון שקפץ לעין היה שיש לו אופי חזק מאוד. אתה רואה זאת בדרך בה שיחק בשתי העונות האחרונות אחרי שבילה שנה על הספסל".
גרנט מתפעל מהנחישות של טרי בן ה-34: "בגילו, עם כל מה שגופו עבר, הוא היה יכול לעשות מה ששחקנים אחרים עושים, להוריד הילוך מעט ולחפש את הדרך החוצה, אבל זה לא טרי. הוא תמיד חיובי. יש לו איכויות רבות כשחקן. על כר הדשא יש לו ידע עצום בכדורגל. אתה כמעט אף פעם לא מוצא אותו מחוץ לאיזור שלו. הוא תמיד במקום הנכון וקשה מאוד להתגבר עליו פיזית".
מאמן נבחרת גאנה סיכם: "עם כישרון בלבד אתה לא יכול להגיע לרמות הכי גבוהות. לכך אתה מוסיף את האופי שלו. אולי בתחילת הקריירה שלו לא היה לו ממש את הכישרון הכי גדול, אבל הוא הפך את עצמו לאחד משלושת הבלמים הכי טובים בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי".