אחרי שנפרדה מרדאמל פלקאו במנצ'סטר יונייטד שוקדים עתה על חיזוק. חלוץ ריאל מדריד, קארים בנזמה עשוי להגיע ליונייטד שמוכנים לשלם עליו 40 מיליון ליש"ט. הצרפתי בן ה-27 היה על הכוונת של סר אלכס פרגוסון כבר לפני שש שנים, אבל בחר בריאל מדריד לבסוף.

לפי הדיווח ב'סאן' הלונדוני, סימן אותו לואי ואן חאל כמחליף לרדמאל פלקאו שחזר למונאקו. בנזמה כבש העונה 22 שערים במדי הבלנאקוס והבקיע 124 שערים ב-242 משחקים במדי המועדון אליו הגיע מליון ב-2009.
ביונייטד לא בטוחים גם אם רובין ואן פרסי יישאר וגם הצעיר ג'יימס ווילסון עשוי לעזוב בהשאלה. גם חאבייר צ'יצ'אריטו, שחוזר מהשאלה בריאל מדריד לא צפוי להישאר.

מנגד, גם ארסנל רוצה את בנזמה, אבל למנצ'סטר יונייטד היכולת הכלכלית לשלם עליו יותר כסף. בין ריאל מדריד ויונייטד יהיה הקיץ מו"מ שיכלול את דויד דה חאה, בנזמה ויש אפילו שטוענים, כי כריסטיאנו רונאלדו עשוי להיות אחד מהמבוקשים באולד טראפורד.
מי שעוד נמצא ברשימה הוא הבלם ניקולאס אוטמנדי. ולנסיה דורשת מהיונייטד 35 מיליון ליש"ט על הבלם ולא מוכנה להתפשר. יונייטד מעריכה את מחירו ב-21 מיליון ליש"ט בלבד. סוכנו של השחקן טען שהוא הודיע לוולנסיה כבר לפני חודשיים על רצונו לעזוב, אבל הקבוצה שתשחק בליגת האלופות שנה הבאה רוצה את הסגל החזק ביותר שלה. אוטמנדי היה הבלם שכבש הכי הרבה שערים העונה ב'לה ליגה' - 6 שערים. בנוסף במצבת הרכש נוסף גם שמו של דני אלבס מברצלונה.