מנצ'סטר יונייטד אמנם לא זכתה באליפות שנה שעברה, אבל היא אחת מהקבוצות הכי פעילות בשוק ההעברות

לפי ה'דיילי סטאר' מציעה יונייטד עסקת חילופים גדולה לפאריס סן ז'רמן. השדים האדומים ישלחו על פי הדיווח את אנחל די מריה בתמורה לאדינסון קבאני שינחת באנגליה.
למרות שברצלונה ובאיירן מינכן רוצות את די מריה שעלה 59.7 מיליון ליש"ט מוכנה הונייטד לתת אותו לפ.ס.ז' שרצתה בו כבר בשנה שעברה תמורת החלוץ האורוגוואי. קבאני מוערך ב-50 מיליון ליש"ט כך שפ.ס.ז' תצטרך להוסיף רק 10 מיליון ליש"ט לעסקה. ייתכן מאוד שהיא כדאית לה בעיקר כשזלאטן איברהימוביץ' מוכן להישאר ורק תובע להעלות את שכרו.

במקביל, לואיס ואן חאל רוצה כעת את שיימוס קולמן, מגן אברטון שמחירו 20 מיליון ליש"ט והוא בדרך לרכוש גם את מורגן שניידרליין מסאות'המפטון. הצרפתי אמור לעבור לאולד טראפורד עבור 24 מיליון ליש"ט ושכר של 150 אלף ליש"ט לשבוע.
בינתיים העברת סרחיו ראמוס ליונייטד עשויה להיות מבצע קשה ביותר אחרי שלפי ה'אס' הבהיר המאמן רפא בניטס לנשיא פלורנטינו פרס שהוא רואה בראמוס את השחקן הכי חשוב שלו מבחינת מנהיגות בקבוצה. 
בניטס לא מוכן בשום אופן לוותר על הבלם למרות שפרס היה מוכן למכור אותו. פרס עשוי להיענות לבקשת המאמן. ראמוס הוא הקפטן השני של הקבוצה ואם איקר קסיאס וראמוס יעזבו ריאל מדריד תישאר ללא מנהיגים מבפנים מלבד כריסטיאנו רונאלדו.
בניטס נופש בליברפול שם המשפחה שלו עדיין גרה מהימים בהם אימן את הקבוצה ומשם הוא מנסה להרגיע את נושא ראמוס. ב-10 ביולי תפתח ריאל את העונה ועד אז רוצה בניטס לפתור את הבעיה. ראמוס עדיין דורש לעזוב אחרי שפרס לא מוכן להעלות את משכורתו מ-6 מיליון יורו לעונה ל-10 מיליון.
לפי הידיעה ב'אס' מנצ'סטר יונייטד העלתה את הצעתה לראמוס מ-50 ל-60 מיליון ותהיה מוכנה להגיע עד 70 מיליון יורו. בדיווח אחר, גם סיטי מגלה עניין בבלם נבחרת ספרד.