לפעמים לא צריך להרשים אלא לקחת נקודות. שעת צהריים מוקדמת, ברצלונה אולי הגיעה מעט מנומנת, אך השיגה 0:2 אצל נועלת הטבלה, לבאנטה.



הבלאוגרנה במשחקו ה-400 של מסי וה-100 של לואיס אנריקה, קיוו אולי לציין זאת עם בצורה מרשימה יותר, אבל בטוח שיסתפקו בפער שלוש הנקודות מאתלטיקו מדריד.



הקטאלונים כאמור לא ממש הבריקו. ניימאר בחן ראשון את מרינו ובדקה ה-21 הגיע סיוע מקומי בדמות שער עצמי של דויד נבארו הוותיק. בארסה נעלמה לאחר מכן ודווקא החבורה של רובי הציגה משחק שהבהיר כי המיקום אולי מעט משקר.



דייברסון ומוראלס ליהטטו, בעיקר על חשבון דני אלבס, אבל זה הספיק רק לעמוד. ממש לפני סיום, לבאנטה שלחה את כולם קדימה, ואת הטרידנט קשה לעצור גם כשכולם מתבצרים, אז בטח באין הגנה.



מסי השאיר לסוארס שעם החלק החיצוני שלח את השני לרשת. עוד שלוש נקודות ללואיס אנריקה. לבאנטה תחפש אותן במקום אחר, אבל ביכולת הזו בהחלט הישרדות נראית ריאלית.



הרכבים


לבאנטה: דייגו מרינו, איבן לופס, זוהיר פדאל, דויד נבארו, טוניו, ג'פרסון לרמה, סימאו ג'וניור, חוסה ורסה, חוסה לואיס מוראלס, דייברסון, ג'יוספה רוסי



ברצלונה: קלאודיו בראבו, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, איבן ראקיטיץ', סרג'י רוברטו, אינייסטה, ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס



מהלך המשחק


דקה 3


כבר בהזדמנות הראשונה נפסל שער למסי. כדור עומק נהדר של אינייסטה מצא את הפרעוש בתוך הרחבה, הכוכב לא התקשה להכניע את מרינו, אך השער נפסל בטענת נבדל לא מוצדקת.


דקה 17


מרינו מנע שער בטוח מניימאר. הברזילאי ליהטט בתוך הרחבה וסובב מ-14 מטרים לפינה הנגדית, השוער התעופף ומנע יתרון.


דקה 22


0:1 לברצלונה! אינייסטה השאיר טוב לג'ורדי אלבה שניסה להעביר רוחב, הכדור פגע בגבו של דויד נבארו והכניע את מרינו.


דקה 32


הזדמנות ראשונה גדולה למארחים. ורסה נשלח לאחד על אחד מול בראבו אך מתוך הרחבה לא היה מספיק מדויק ושלח ליד העמוד.


דקה 38


כמעט שוויון. מוראלס השאיר אבק לאלבס, חדר לרחבה וסובב נהדר לפינה של בראבו שכבר נכנע, אבל הכדור מצא רק את העמוד.


דקה 90


סוארס עשה 0:2! כשכל לבאנטה למעלה, מסי שלח לסוארס שסיים בקלות עם הפאלש. לא מבריק, מנצח.