לא מתאוששת: 2:2 ביתי מביך לבאיירן מינכן מול מיינץ

רובן. יעזוב בגלל לבנדובסקי?
רובן. יעזוב בגלל לבנדובסקי? | צילום: Gettyimages

הבווארים לא מצליחים להתאושש מההדחה בצ'מפיונס. אלמוג כהן ואינגולשטאט נכנעו 4:2 בבית מול ורדר ברמן אחרי רבעייה של קרוזה. דורטמונד עם 2:3 אצל גלדבאך

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-33 בליגה הגרמנית המשיכו היום עם סנסציה גדולה כשבמשחק המרכזי באיירן מינכן לא הצליחה לנצח בביתה את מיינץ וסיימה ב2:2. אינגלושטאט ואלמוג כהן הפסידו לורדר ברמן שבשורותיה הבקיע מקס קרוזה רביעייה. פרנקפורט וטאלב טוואטחה ניצחו 1:3

 

באירן מינכן – מיינץ 2:2
באירן מינכן עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות אחרי ההפסד 2:4 לריאל מדריד. הבווארים עלו עם הרכב חזק אך עם מספר שחקנים שרק בשלישי האחרון שיחקו 120 דקות ונראו עייפים.
בדקה השלישית בוג'אן קרקיץ' פרץ לרחבה וקבע 0:1 מפתיע לאורחים. בדקה ה-65 אריין רובן קיבל כדור נהדר מריברי, בעט נהדר ואיזן את התוצאה. בדקה ה-40 קיבלה מיינץ פנדל, דניאל ברוסינסקי בעט וקבע 1:2 מפתיע. בדקה ה-73 באיירן ניצלה תודות לטיאגו אלקנטרה שכבש וקבע 2:2 שנשמר עד לסיום המשחק.


 טיאגו אלקנטרה. הציל את באיירן מינכן ממבוכה ענקית (Gettyimages)

 

 

אינגולשטאט – ורדר ברמן 4:2
קבוצתו של אלמוג כהן שנאבקת על חייה בבונדסליגה ידעה שהיא חייבת לנצח את ורדר ברמן שעדיין חולמת על הכרטיס לליגה האירופית. המשחק נפתח טוב מבחינת המארחים שבדקה ה-32 קיבל דאריו לזקאנו כדור אדיר ממרסל טיסראנד. החלוץ לא התבלבל וקבע 1:0. בדקה ה-45 קיבלו האורחים פנדל, קרוסה ניגש לבעוט וקבע 1:1.  הגול הראשון במחצית השנייה היה של אינגולשטאט כאשר בדקה ה-62 קיבלה קבוצה פנדל. פסקאל גרוס ניגש לבעוט והעלה את קבוצתו ליתרון 1:2. 

בדקה ה-81 מקס קרוזה השלים צמד וקבע 2:2 אחרי טעות קשה בהגנת אינגולשטאט. 6 דקות עברו וקרוזה השלים שלושער אחרי בישול אדיר של פלוריאן קיינץ. קרוזה לא עצר ובדקה ה-90 הרשית את הרביעי שלו וקבע את תוצאת המשחק.


למזלה של אינגולשטאט גם יריבותיה לתחתית הפסידו כך שהפער מחוף מבטחים נשמר על חמש נקודות. 



מקס קרוזה. רביעייה אדירה (טוויטר) 


 

 

פרנקפורט – אוגסבורג 1:3

אלמוג כהן קיווה שקבוצתו של טאלב טוואטחה תעשה את העבודה מול אוסבורג שנמצאת גם היא במאבקי התחתית. בדקה התשיעית כבש ג'פרי גוולוו לטובת האורחים. בדקה ה-78 חזרה פרנקפורט למשחק אחרי שער נגיחה מוצלחת של מארקו פביאן. פביאן השלים צמד בדקה ה-87 ושלוש דקות לאחר מכן  אנטה רביק סגר את הסיפור אחרי טעות קשה בהגנת אוגסבורג.





בורוסיה מנשנגלדבאך – בורוסיה דורטמונד 3:2
אם בשנים האחרונות זה היה קרב צמרת, העונה גלדבאך כבר מזמן לא בעניינים. דורטמונד מצידה שכחה מההדחה באירופה ושמרה על המקום השלישי עם ניצחון יקר. מרקו רויס ששב מפציעה לאחרונה כבsש ראשון בפנדל אחרי 10 דקות, משחק שלישי ברציפות שהכוכב הפציע כובש.



לארס סטינדל עוד איזן לפני ההפסקה ומיד עם פתיחת המחצית השניה עצמי של מרסל שמלצר הפך. השוורצגלבן לא ויתרו ופייר-אמריק אובמיאנג כבש את ה-27 שלו העונה אחרי בישול של עוסמאן דמבלה. המהפך הושלם בדקה ה-87 כשרפאל גררו כבש לאחר בישול של גונסאלו קסטרו.





שחקני דורטמונד חוגגים ניצחון חשוב (Gettyimages)




 

תוצאות נוספות:

הרטה ברלין – וולסבפורג 0:1 (ודאד איביסביץ' '59)


המבורג – דארמשטאט 2:1 (פביאן הולנד עצמי 90' – איטאק סולו '51, פליקס פלאטה '53)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי