דיווח: חאמס סיכם עקרונית עם מוריניו על מעבר ליונייטד

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

בקולומביה פורסם שהקשר שנראה נפרד מהקהל בסנטיאגו ברנבאו במהלך ה-1:4 על סביליה, הגיע להסכם עם מאמן השדים האדומים באמצעות סוכנם המשותף

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו כבש שער מרהיב, גם שערוריית שיפוט נרשמה ב-1:4 של ריאל מדריד על סביליה ובסופו של דבר הבלאנקוס מרחק 180 דקות מזכייה באליפות, בהנחה שלא יאבדו נקודות. 

חאמס רודריגס שהוחלף אמש בדקה ה-60 נראה נפרד מהקהל בסנטיאגו ברנבאו במשחק הביתי האחרון של הבלאנקוס העונה, ורדיו RCN הקולומביאני מדווח שהקשר הגיע להסכם עקרוני עם ז'וזה מוריניו באמצעות סוכנם המשותף ז'ורזה מנדש.

הקולומביאני שהגיע למדריד ב-2014 לאחר המנדיאל המוצלח בברזיל אמר כשהוצג שזידאן תמיד היה האליל שלו, אך לצערו הצרפתי שמונה לאחר מכן למאמן לא בנה עליו יותר מדי. כעת, חאמס שהגיע במקום אנחל די מאריה שעזב למנצ'סטר יונייטד, נראה קרוב בעצמו לאולד טראפורד.

זידאן אמר על הקשר לאחר המשחק: "אנחנו רוצים שיישאר. חאמס הוא שחקן של ריאל מדריד, אבל אנחנו חושבים רק על הסיום בליגה ולא על שום דבר אחר כרגע". לעומתו, מרקו אסנסיו זכה לקרדיט והיה אחד המצטיינים: "אני חייב להודות לזידאן על האמון שהוא נותן בי. בתחילת העונה המטרה שלי היתה לשחק כמה שיותר. אין לנו ריאל מדריד א' וריאל מדריד ב'. אנחנו קבוצה אחת. אתה אף פעם לא יכול להצליח רק עם 11 שחקנים".

בתוך כך פורסם ב"גול" שלוקה מודריץ' בן ה-31 מבוקש בפאריס סן ז'רמן, באיירן מינכן וארסנל וייתכן שאם ריאל מדריד תזכה בדאבל היא תסכים למכור אותו. מודריץ' חתום עד 2020.

ביום רביעי מול סלטה ויגו, בבלאיידוס, צריכים זידאן ושחקניו נקודה כדי לעלות למקום הראשון. ריאל מדריד גם רשמה שיא עולמי של 62 משחקים רצופים בהם כבשה ורונאלדו השתווה ללואיס פיגו עם הניצחון ה-199 שלו בליגה הספרדית. לוקה מודריץ' רשם ניצחון מאה.

בכל הנוגע לשיפוט, בספרד משוכנעים שהשער של נאצ'ו פרננדס נראה לא ספורטיבי בעליל אחרי שהמגן בעט כדור מהיר פנימה עוד לפני שסביליה התארגנה לסדר חומה.  גם בברנבאו לא אהבו את השיפוט של מאנייקו אונדיאנו, שלטענתם איפשר לשחקני סביליה לבצע עבירות קשות נגד שחקני ריאל מדריד. נאצ'ו לא רק כבש שער מעורר מחלוקת, אלא גם בישל לטוני קרוס וספג צהוב חמישי שימנע ממנו לשחק מול ויגו.

על השער שכבש אמר נאצ'ו בסיום: "ראיתי שהם לא היו מאורגנים וניצלתי את המצב לכבוש. לא האמנתי שאשחק כל כך הרבה משחקים העונה, אבל אני גאה ללבוש את החולצה. לא יודע למה ספגתי צהוב. מקווה שיבטלו אותו. לא עשיתי כלום".


נאצ'ו. לא הבין על מה הוא ספג כרטיס צהוב (AFP)

בנוסף התעלם השופט גם ממכה ששלח כריסטיאנו רונאלדו לשחקן סביליה כריסטיאן לאנגלה בדקה ה-32. הפורטוגלי היכה אותו בפניו, כאמור השופט התעלם אחרי ו-CR7 ניצל מכרטיס צהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק נגד סלטה ויגו ביום רביעי.

בכל הנוגע לצד המקצועי, התקשורת שיבחה את ניהול המשחק של זינדין זידאן ואת החילופים שלו אחרי שסביליה צמצמה ל-1:2 ואת קיילור נאבס שהיה מצוין. זיזו אמר בסיום על השוער: "הוא היה ועדיין שחקן חשוב של הקבוצה. נשארו לנו עוד שני גמרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי