נקודה מאליפות: ריאל הביסה 1:4 את סלטה ויגו, צמד לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוגגים
כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוגגים | AFP

בנזמה וקרוס הוסיפו, הבלאנקוס עלו לפער של 3 נקודות בפסגה אחרי משחק ההשלמה כשנותר מחזור אחד לסיום. גידטי צימק בתווך. אספס הורחק

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

ריאל מדריד קרובה מאוד, ליתר דיוק נקודה אחת, מזכייה ראשונה בתואר אליפות ראשון מאז 2012. הבלאנקוס הביסו 1:4 את סלטה ויגו בבלאידוס במשחק ההשלמה מהמחזור ה-21 ומובילים בפער של שלוש נקודות על פני ברצלונה, כשנותר מחזור אחד לסיום.

תיקו בחוץ מול מלאגה יספיק לשחקניו של זינדין זידאן, כשבארסה תארח בביתה את אייבר. האיש של ריאל בתקופה האחרונה הוא ללא ספק כריסטיאנו רונאלדו (24 שערי ליגה), שגם במשחק הזה סיפק את הסחורה עם צמד אדיר (10 ו-47). הסופרסטאר הפורטוגלי כבש את שערו ה-13 בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. פשוט מדהים.


יאגו אספס ספגה צהוב שני על התחזות והורחק (62). עוזר המאמן ארנסו מרקוצי', שעמד על הקווים במקום אדוארדו באריסו המושעה, ספג כרטיס אדום אף הוא. גם המאמנים בוויגו צריכים להתחיל להירגע.



כריסטיאנו רונאלדו (AFPׂ)
כריסטיאנו רונאלדו. כושר מדהים (AFPׂׂׂׂ)

 CR7, שנמצא בדרך לאליפות שנייה (הקודמת ב-2012) עם ריאל, עלה לראש טבלת הכובשים בחמש הליגות הגדולות בכל הזמנים עם 367 שערים, אחד יותר מג'ימי גריבס. ריאל תוכל כזכור להשלים עונה חלומית כשהיא צפויה לפגוש בגמר ליגת האלופות ב-3 ביוני את יובנטוס בקרדיף.  

סלטה ראוה למחמאות שכן היא נלחמה אף על פי שלא נותר לה על מה לשחק. ג'ון גידטי הצליח לצמק בתווך (69) למרות ההרחקה של יאגו אספס (צהוב שני על התחזות) בדקה ה-62. קארים בנזמה הגיב מיד (70) וטוני קרוס (88) חתם את התוצאה. 



מהלך המשחק

דקה 10, ריאל מדריד עלתה ל-0:1: כהרגלו במאני טיים, כריסטיאנו רונאלדו כבש שער נהדר עם טיל מ-17 מטר כדי להעניק יתרון חשוב לבלאנקוס.עם השער CR7 הפך למלך השערים בחמש הליגות הבכירות אי פעם לאחר שהבקיע 367 שערים, אחד יותר מג'ימי גריבס האנגלי.



איסקו מול דניאל ואס (AFPׂ)


דקה 31: האורחים כמעט השוו. דניאל ואס בעט כדור חופשי טוב מרחק 18 מטר מהשער, אך קיילור נבאס הדף. 


דקה 45: הזדמנות טובה לריאל להכפיל. קארים בנזמה הגיע למצב נוח מול סרחיו אלברס, אך ניסה לסובב, והכדור החלש הגיע לידיו של סרחיו אלברס.


דקה 47, ריאל מדריד עלתה ל-0:2: דוגמה מופלאה לקלישאה הידועה "מי שלא כובש, סופג". ג'ון גידטי לא בעט לשער אף על פי שעמד מול נבאס, זז הצידה ואיבד את הכדור. הבלאנקוס יצאו למתפרצת שבסיומה CR7 לא נכשל מול אלברס.



רונאלדו ומרסלו חוגגים (AFPׂ)
כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוגגים (AFPׂ)


דקה 62, סלטה ויגו נותרה בעשרה שחקנים: יאגו אספס נפל ברחבה. חואן מרטינס מונאורה לא קנה את הנפילה והוציא לחלוץ צהוב שני על התחזות.מיד לאחר מכן גם רונאלדו נפל ברחבה והשופט לא קנה זאת, אך לפורטוגלי לא הוציא כרטיס שהיה גורם לו לפספס את המחזור האחרון. הבלגן לא הפסיק כשגם עוזר המאמן, שבהיעדרו של באריסו נמצא על הקווים, ארנסו מרקוצי' הורחק בשל המחאה שלו כלפי השופט.


דקה 69, סלטה ויגו צימקה ל-2:1: ג'ון גידטי הצליח להחזיר את קבוצתו למשחק למרות החסרון המספרי עם בעיטה מתוך הרחבה שפגעה ברפאל וראן ונכנסה פנימה.


דקה 70, ריאל מדריד עלתה ל-1:3:
הבלאנקוס הגיבו במהרה. מרסלו פרץ מצוין לתוך הרחבה ועם כדור רוחב נפלא הותיר את קארים בנזמה מול שער חשוף, ומשם הצרפתי לא נכשל.



קארים בנזמה חוגג  (AFPׂׂ)
קארים בנזמה חוגג ׁ(AFP)


דקה 88, ריאל מדריד עלתה ל-1:4: זו כבר חגיגה. טוני קרוס כבש משחק שני ברציפות לאחר שהבקיע עם בעיטה מתוך הרחבה.



סלטה ויגו: סרחיו אלברס, הוגו מאיו, גוסטבו קבראל, פקונדו רונקויה, ג'וני קסטרו, דניאל ואס, פבלו הרננדס, יאגו אספס, חוסבאד (מרסלו דיאס, 72'), סיסטו (פאפה צ'ייקה, 80'), ג'ון גידטי (קלאודיו בואבו, 86').



ריאל מדריד:
קיילור נבאס, דנילו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, טוני קרוס, קאסמירו (מתאו קובאצ'יץ', 71'), לוקה מודריץ', איסקו (לוקאס ואסקס, 84'), כריסטיאנו רונאלדו (מרקו אסנסיו, 84'), קארים בנזמה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי