צפו בתקציר: יובנטוס הביסה 0:3 את קרוטונה וזכתה באליפות 33 בתולדותיה

יובנטוס אלופה
יובנטוס אלופה | AFP

מנדז'וקיץ', דיבאלה וסנדרו הבטיחו רשמית את התואר לגברת הזקנה בפעם השישית ברציפות, ושיא חדש בכל הזמנים. מילאן הבטיחה את המקום בליגה האירופית וגנואה נשארה בסרייה A

(גודל טקסט)

היסטוריה באיטליה. יובנטוס הבטיחה אליפות שישית ברציפות ומספר 33 בתולדותיה אחרי שגברה 0:3 על קרוטונה. הביאנקונרי לא נלחצו מהניצחונות של רומא ונאפולי ועשו את העבודה בבית. מילאן הבטיחה את הכרטיס לליגה האירופית.


יובנטוס – קרוטונה 0:3

שחקניו של מסימיליאנו אלגרי עלו בידיעה שניצחון יבטיח להם אליפות שישית ברציפות, וכבר בדקה ה-12 חואן קואדרדרו שלח כדור רוחב נהדר שהגיע למריו מנדז'וקיץ' שדחק מקרוב את ה-0:1. פאולו דיבאלה דאג להוריד את הגברת הזקנה להפסקה ביתרון 0:2 אחרי שסובב לחיבורים כדור חופשי מחוץ לרחבה. הביאנקונרי המשיכו בשלהם ובדקה ה-83 קרן משמאל הגיעה לראש של אלכס סנדרו שנגח ממרכז הררחבה את ה-0:3. קרוטונה הפסידה לראשונה אחרי חודשיים ותקווה לנס שישאיר אותה בליגה במחזור האחרון. 



עשתה היסטוריה. יובנטוס אלופה בפעם השישית ברצף (AFP)


הגברת הזקנה זכתה בתואר האליפות ה-33 שלה (35 כולל אלו מפרשת הקאלצ'ופולי). יובה זכתה בתואר האליפות השישי ברציפות שלה, יותר מכל קבוצה אחרת אי פעם בארץ המגף, ושלישי ברציפות עם המאמן הנוכחי. עבור אלגרי מדובר בתואר האליפות הרביעי בקריירה (אחד עם מילאן, שלושה עם יובה). עבור ג'אנלואיג'י בופון מדובר בתואר האליפות השמיני בקריירה (עשרה כולל השתיים מפרשת הקאלצ'יופולי) – והוא השלישי שמגיע להישג הזה בכדורגל האיטלקי. 




דיבאלה. עוד שער בדרך לאליפות (AFP)


מילאן – בולוניה 0:3
קבוצתו של וינצ'נזו מונטלה הבטיחה את המקום השישי, שיסדר לה את הכרטיס לליגה האירופית בעקבות הזכייה של יובנטוס בגביע האיטלקי. בדקה ה-66 נפסל גול של ג'אנלוקה לפאדולה בטענת נבדל למורת רוחם של הרוסונרי, אך בדקה ה-70 אחר כך מהלך קבוצתי נהדר הסתיים אצל ג'רארד דאולופאו שכבש מקרוב את ה-0:1, ושתי דקות אחר קייסוקה הונדה הכפיל אחרי כדור חופשי נהדר מ-18 מטרים. בדקה ה-91 לפאדולה קבע את תוצאת המשחק כדחק מקרוב כדור שקיבל מתיאס פרננדס.







מונטלה והשחקנים חוגגים מקום באירופה (Gettyimages)


גנואה – טורינו 1:2

הרוסובלו עלו למשחק בידיעה שניצחון ישאיר אותם עלו ליגה הבכירה ובדקה ה-32 מיגל ולוסו הגביה כדור חופשי מימין, ולוקה ריגוני היה במקום כדי לנגוח את ה-0:1. בדקה ה-54 ג'ובאני סימאונה דחק מקרוב את ה-0:2 אחרי הדיפה רעה של ג'ו הארט, וגנואה הבטיחה עונה נוספת בסרייה A. אדם לייאיץ' הספיק רק לצמק בדקה ה-89.


אמפולי – אטאלנטה 1:0
גם המארחת רצתה לנצח ולהבטיח הישארות בליגה, אבל לצערה בדקה ה-13 אלחנדרו גומס ירה מקצה הרחבה את ה-0:1, תוצאה אותה אמפולי לא הצליחה לשנות עד סוף המשחק והיא תיאלץ לחכות למחזור האחרון כדי לשרוד בסרייה A. הקבוצה מברגמו תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית. 


לאציו – אינטר 3:1
הנשרים (הבטיחו מקום בליגה האירופית) והנראזורי נפגשו למשחק חסר חשיבות אמנם, אך למרות זאת סיפקו משחק מעניין וסוער. לאציו, שרצתה להתאושש מההפסד ליובנטוס בגמר הגביע, ראתה כיצד באלדה קייטה (צהוב שני על דיבורים עם השופט) וסנאד לוליץ' (צהוב שני על עבירה) הורחקו בכרטיסים אדומים בדקות ה-66 וה-78 בהתאמה. עוד לפני שהורחק קייטה הספיק לכבוש בפנדל (18), אך מארקו אנדראולי (31), וסלי הודט (עצמי, 37) ואדר (73) הפכו.


תוצאות נוספות
אודינזה – סמפדוריה 1:1
(סיריל תרו 5/ לואיס מוריאל 64 בפנדל)


ססואולו – קליארי 2:6
(פרנצ'סקו מניאנלי 7, דומניקו ברארדי 12, מתיאו פילטאנו 13, סטפאנו סנסי 34, פייטרו למלו 56 בפנדל, אלסנדרו מאטרי 90/ מרקו סאו 25, ארתור יוניצה 60)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי