ראמוס: זה רק תואר קטן בדרך, פרס: זידאן המאמן הטוב בעולם

שחקני ריאל
שחקני ריאל | AFP

הבלאנקוס זכו לקבלת פנים חמה, הנשיא והבלם: "רוצים לחזור לכאן בעוד שבועיים". פפה: "אחכה לריאל עד הרגע האחרון של החוזה"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד זכתה באליפות אחרי חמש שנים והחגיגות בעיצומן. השחקנים חזרו לביתם לפנות בוקר (שני) אחרי החגיגה הגדולה בכיכר סיבלס עם האוהדים, ישנו מעט שעות ועלו על אוטובוס כדי להמשיך לחגוג. הכוכבים הגיעו לעיריית מדריד שם קיבלה אותם ראשת העיר מנואלה קרמנה. הנשיא פלורנטינו פרס העניק לה חולצה והעתק של גביע האליפות.


פרס נאם בעירייה ושיבח את זינדין זידאן כשאמר: "הוא אחד הסמלים של ההיסטוריה של ריאל מדריד. תודה רבה על כל מה שנתת לנו. היית השחקן הכי טוב בעולם ועכשיו אתה המאמן הטוב בעולם".


גמר האלופות: "הקבוצה הזאת הראתה את כל הערכים שהם חלק מאיתנו. אנחנו חולמים עכשיו לחזור ב-4 ביוני לאותו מקום לחגוג עם גביע אירופה לאלופות. אני יודע טוב מאוד שהסגל שלנו והמאמנים יתנו את הנשמה. הם זכו בליגה הכי טובה בעולם. השחקנים האלה הם כבר חלק מההיסטוריה בריאל מדריד. ביום בו חזרנו לחגוג את הזכייה ה-11 בגביע האלופות, נשבענו לחזור שוב לאותו מקום. לא היה לנו קל, אבל לקבוצה הזאת יש כישרונות ענקיים".


¿Qué tal has dormido, querida?
How did you sleep, darling? #Diga33pic.twitter.com/bnIOCeJwL0

— Sergio Ramos (@SergioRamos) May 22, 2017

זינדין זידאן נשאל מה היה הרגע הכי חשוב באליפות העונה אמר: "אני נשאר עם המשחק האחרון, כי הוא קבע עבורנו את הזכייה באליפות". מתיאו קובאצ'יץ' דיבר אף הוא ואמר: "זו הזכיה הראשונה שלי עם ריאל מדריד ונהניתי מאוד ממנה. התואר הזה היה מגיע לנו". 


ריאל
פרס וזידאן לצד ראשת העיר (AFP)


סרחיו ראמוס אמר: "אנחנו אסירי תודה על האהבה והתמיכה לאורך כל העונה. שוב הליגה הגיעה הביתה, אבל תסמכו עליי שזה רק משהו קטן. כולנו רוצים לחזור לכאן בעוד כמה שבועות עם התואר השני שאנחנו מתחרים עליו".


פפה שעשוי לעזוב כשהוא מסיים חוזה בתום העונה הוסיף: "אני כשיר לשחק בגמר. כמו שכבר ציינתי החוזה שלי מסתיים בתום יוני ואני אחכה לריאל עד הרגע האחרון". רמיזה לכך שהוא מצפה לחוזה חדש?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי