בברצלונה דורשים: "להעניש את שחקני ריאל שהסיתו לאלימות"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג אליפות
כריסטיאנו רונאלדו חוגג אליפות | AFP

דיווח: ראשי המועדון הקטאלוני פנו ל"ועדה נגד אלימות בספורט הספרדי" וביקשו לחקור את האירועים בחגיגות האליפות. בין השאר נשמעו השירים "פפה תהרוג אותם", "ברצלונה מנוולים" והערות נגד פיקה

(גודל טקסט)

העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר כי ראשי ברצלונה דורשים מ"הוועדה נגד אלימות בספורט הספרדי" לפעול נגד שחקני ריאל מדריד, בטענה שאלו חגגו את האליפות שלשום בלילה בכיכר סיבלס תוך קללות וקריאות גנאי לשחקני ברצלונה.

תחת הכותרת: "לא יודעים לחגוג" נכתב ששחקני ריאל מדריד צעקו לג'רארד פיקה: "תשתחווה לאלופה, מנוול", שרו "פפה תהרוג אותם" (שיר של ארגון האולטראס בברנבאו) וכינו את שחקני ברצלונה "אינדיאנים" בקונוטציה שלילית. לטענת העיתון, דני קארבחל וסרחיו ראמוס היו אלו שצעקו לפיקה.

עוד לפי הכתבה הבוקר בעיתון, קרבחאל ואיסקו מואשמים בשירת "פפה תהרוג אותם", שיר ש"נכתב" לאחר שהבלם דרך על על הזרוע של ליאו מסי', ולמעשה מהווה מבחינתם הסתה לאלימות.


ראמוס בחגיגות האליפות. "לא זוכר כלום" (AFP)

ייתכן מאוד שבבארסה או לפחות בתקשורת הקטאלונית שכחו את העובדה שג'רארד פיקה הודה בחגיגות האליפות לפני שנתיים לזמר הקולומביאני קווין רולדאן, ששר ביום ההולדת של כריסטיאנו רונאלדו באותו יום בו הבלאנקוס הובסו 4:0 על ידי אתלטיקו מדריד.

הטענה היא שגם בחדר ההלבשה שחקני ריאל שרו שירי נאצה נגד שחקני ברצלונה. כמו כן חאמס רודריגס העלה באינסטגרם סרט של החגיגות בטיסה ממלאגה וכל השחקנים שרו "פפה תהרוג אותם". בעיקר כואב לאנשי ברצלונה שאיסקו, שדובר על כך שייתכן ויעבור לברצלונה עוד לפני שזכה מזידאן לקרדיט במאני-טיים, היה מי שלקח את המיקרופון וצרח "ברצלונה, אתם מנוולים".

אם נלך אחורה, גם סמואל אטו חגג בצורה דומה לזו של שחקני ריאל מדריד בעונת 2004/5 וצרח: "מדריד, יא מנוולים, תשתחוו לברצלונה". יום לאחר מכן הוא ביקש סליחה על ההתנהגות. אגב, סרחיו ראמוס הגיב על ההאשמות ואמר: "אני לא זוכר כלום כשאני חוגג".  


היה שמח בכיכר סיבלס? תלוי את מי שואלים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי